cizza Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Det er jo forskjell på narkose, og jeg skal bare gjøre et lite inngrep -konisering.. Noen får ikke narkose i det hele tatt, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så forskjell på det.. Men det er vel farlig kjøre bil etterpå pga man har vært "borte"? Ingen vits å risikere noe. Men hvordan blir man etter en narkose, veldig inviduelt det også?
Sissan9 Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Snakk med legen din. Jeg ville uansett ikke kjørt bil samme dag som narkose. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Etter narkose kunne jeg aldri i verden kjørt bil, jeg spydde ganske mye, og kunne like godt hatt 3 i promille hva allmenntilstanden angikk. Å sende meg ut bak rattet da kunne endt stygt! Jeg hadde en liten operasjon i munnen, lite inngrep, men krevde narkose.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Jøss... insisterer de ennå på narkose?
Gjest islidea tenaciou Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Narkose var kjemåe kjekt, oppererte noe ben i nesen, man bare forsvant og såv såååå godt. jeg kunne ikke gå, reis emeg opp eller noe etter narkosen, å be meg kjøre hjem ville vært mord akuratt da. men allmentilstanden før de la meg i narkose var veldig dårlig da, jeg hadde nyig fullført to pencelin kurer før opperasjonsdagen. og uansett så får men sendt et brev i posen før narkosen og der står det at man ikke får lov til å kjøre hjem selv =) enten så er man i narkose eller så får man lokalbedøvelse, ikke noe immelom, men mange som sovner av lystgass og tror det er narkose. lykke til, skla du i narkose ikke gru deg det er gøy, og noen våkner og føler seg kjempe fine, det gjorde han eg delte rom med reiste seg opp å gikk hjem :D
cizza Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2011 Narkose var kjemåe kjekt, oppererte noe ben i nesen, man bare forsvant og såv såååå godt. jeg kunne ikke gå, reis emeg opp eller noe etter narkosen, å be meg kjøre hjem ville vært mord akuratt da. men allmentilstanden før de la meg i narkose var veldig dårlig da, jeg hadde nyig fullført to pencelin kurer før opperasjonsdagen. og uansett så får men sendt et brev i posen før narkosen og der står det at man ikke får lov til å kjøre hjem selv =) enten så er man i narkose eller så får man lokalbedøvelse, ikke noe immelom, men mange som sovner av lystgass og tror det er narkose. lykke til, skla du i narkose ikke gru deg det er gøy, og noen våkner og føler seg kjempe fine, det gjorde han eg delte rom med reiste seg opp å gikk hjem :D Måtte du være på sjukehuset lenge etter inngrept? Altså lenge etter du hadde våknet opp? Lurer på hvor lang tid slikt tar.. Kan vel si jeg gruer meg litt ja, men er nok pga det er veldig ukjent og jeg ikke har kontroll over min egen kropp.. litt skummelt
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg ville IKKE kjørt bil etter narkose. Følte meg selv helt fjern og svimmel i mange timer etter narkose. Tenk om du setter andres liv i fare. Nei, nei.
cizza Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg ville IKKE kjørt bil etter narkose. Følte meg selv helt fjern og svimmel i mange timer etter narkose. Tenk om du setter andres liv i fare. Nei, nei. Skal selvfølgelig ikke gjøre dette, ville bare vite litt mer rundt det. Reaksjoner og slikt på narkose..
Crazyparrotwoman Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 hei, s jeg ikke var logget på og var gjest, jeg hadde time kl 10.00 men fikk ikke narkosen før 14.30 og klarte å stable meg på beina og bli kjørt hjem i 21.00 tiden, selve opperasjonen tok bare 20 minutter men man er så trøtt når man våkner og det er lurt å "sove det av seg" og ikke ha hastverk med å komme sge hjem som jeg hadde og da ble jeg dårlig ville hjem var kjedelig på sykehuset. du må absolutt ikke grue deg til å ligge i narkose, noen drømmer tilogmed, jeg hadde en kjempe god drøm, var på cafe og spiste is med bestevenninene mine :D hehe er du redd og har angst for narkosen sier du bare at du er redd og ønsker beroligende, det funker!! man blir så rolig og får en skikkelig "i dont care" holdning
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Hallo..det er en grunn til at man skal ha med seg en annen person, til å evt kjøre og hente, etter narkose, fordi man ikke kan kjøre bil! Det står i alle informasjonsbrev man får tilsendt før man skal ha narkose. 1
Gjest Regza Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) . Endret 8. april 2012 av Regza
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå