Gå til innhold

hva synes folk om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant denne kjolen på E-bay og liker den veldig godt, men usikker på om jeg tørr bruke en kjole med så mørke farger. Kansje mor, svigermor og andre blir sjokkert om jeg kommer med en sort/lilla kjole. Har tenkt jeg ikke vil ha en helt hvit kjole da jeg er en frodig dame og redd jeg vil se ut som en stor bommulsdott, men hadde egentlig tenkt en kjole som var hvit med noe sort eller lilla på seg men ikke funnet noen jeg liker veldig godt som er slik, denne derimot liker jeg veldig godt.

Er det sjokkerende for folk å komme med en slik kjole? Jeg skal ikke gifte meg i norsk kirke men i et chappel i Las Vegas,

Vil gjerne ha noen reaksjoner

her er kjolen: http://www.ebay.com/itm/New-Purple-black-Train-Beads-Bride-Bridesmaid-Wedding-Dress-Prom-Evening-Gown-/260866462155?pt=Wedding_Dresses&hash=item3cbcda51cb#shId

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg syntes den var kjempe flott :)

Skrevet

Har bare en ting å si... WOW! Den var fantastisk fin! Go for it!

Skrevet

Nydelig!!

Skrevet

Den var veldig fin :)

Skrevet

Kjempefin kjole!!! Tror ikke noen kommer til å si at den var noe annet enn nydelig:) Go for it!

Skrevet

Synes den var fin. Hadde likt den bedre om det lilla hadde gått til gulvet for sånn som den er nå, der det lilla er mye kortere, ser det litt rart ut synes jeg. Det er jo selvfølgelig bare min mening. Vielse i Las Vegas er jo litt utradisjonelt så da gjør det kanskje ikke så mye om ikke kjolen er hvit (med tanke på tradisjonelle foreldre). Synes uansett at du bør velge en kjole du liker selv, uavhengig av farge :)

Skrevet

Nydelig! Synes ikke du skal bry deg allverdens om hva alle andre mener. Men om du er redd for negative reaksjoner, kan det jo kanskje være lurt å si fra på forhånd? Så slipper du at de får sjokket på selve dagen.

• Liker 2
Gjest utoginn
Skrevet

Heeelt enig. Klart noen av mine gamle tanter ville syns det var forkastelig å ikke gifte seg i uskyldshvitt, men vi lever ikke i de tider lenger. Det er på tide at flere tar skrittet lenger ut og gifter seg fargerikt.

Denne kjolen er fantastisk nydelig, stilren og elegant.

Heldig han som får deg i den kjolen!!

Gjest MorAase
Skrevet

Å gifte seg i et chappel i Las Vegas er tacky.

Skrevet

Love it!! :rodmer:

I Las Vegas er alt lov uansett! :)

Skrevet

Likte fargen, men ikke fargene ikke en kjole jeg ville brukt noen sinne for å si det slik. Stroppløse kjoler generelt synes jeg ikke er fint på frodige damer, egentlig ikke på tynne damer heller. I hvertfall ikke om en skal gifte seg. Selve kjolen synes jeg så litt billig ut, det sorte nederst passet ikke til resten. Ville heller valgt en kjole med feks samme frage, men med halternech og ikke så mye overflødig stoff. Det er det som gjør seg best på damer med kurver/frodige etter min mening.

Skrevet

Det sorte nederst ødela alt, ellers hadde det vært en kjempefin kjole! :)

Skrevet

Kjolen var litt for voldsom og pompøs etter min smak, men så er jeg ganske "enkel" i kjoleveien og. Er kanskje litt overdrevent redd alt som heter formelle penkjoler, i hvert fall de i typisk "amerikansk" stil. Men jeg likte korsettet på den!

Om du liker kjolen, så kjør på :) Har vel ingenting å si at den er mørkelilla vel. Ditt bryllup, du bestemmer. Om jeg noen gang gifter meg er det ikke sikkert at jeg gidder å ha på en skikkelig brudekjole. Kanskje jeg bare gifter meg i en vanlig penkjole, gudene veit. Har ingen sterke bånd til bryllupstradisjoner, og ikke er jeg kristen heller.

Skrevet

Nydelig!

Gå for den kjolen du har lyst til å ha.

Jeg turte ikke det selv og akkurat det angrer jeg på.

KJør på!

Skrevet

Jeg syns ærlig talt at den ikke var så fin, men ikke pga fargen. Den likte jeg, og jeg syns uansett du skal gå for det du liker og ikke bry deg om hva andre syns :)

Gjest grapefrukt
Skrevet

Å gifte seg i et chappel i Las Vegas er tacky.

Å alltid slenge dritt i tråder er umodent.

Ts: Kjolen var veldig fin og spesiell!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...