Gå til innhold

Åndenes makt


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Flere en jeg som synes hun Lilli Bendris er skummlere (?) enn selve episodene?

Jeg føler hun bruker for hard sminke og går med klær som fort kan virke litt "Heks"-ish.

Liker Lena Ranehag mye bedre siden hun ikke ser så skummel ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere en jeg som synes hun Lilli Bendris er skummlere (?) enn selve episodene?

Jeg føler hun bruker for hard sminke og går med klær som fort kan virke litt "Heks"-ish.

Liker Lena Ranehag mye bedre siden hun ikke ser så skummel ut :P

Jeg liker alle av dem, jeg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke hun er skummel, men hun burde brukt bedre sminke. Sminken ser ut som den "renner" fort.

Åndenes Makt er kjempe spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere en jeg som synes hun Lilli Bendris er skummlere (?) enn selve episodene?

Jeg føler hun bruker for hard sminke og går med klær som fort kan virke litt "Heks"-ish.

Liker Lena Ranehag mye bedre siden hun ikke ser så skummel ut :P

Hehe, skjønner hva du mener, men det skal kanskje være en del av imaget hennes. Litt sånn mystisk-skummel-heksedame som I HVERTFALL forstår seg på den åndelige verden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun overdriver sminken på tv. Har sett henne i virkeligheten og hun har ikke så mye på da. Synd hun ødelegger det. Hun er jo en ganske pen dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor mye hard sminke. Dessuten synes jeg hun er så innmari dramatisk, og det gjør at hun virker lite troverdig for min del. Lena Ranehag er min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner de fra Fornemmelse for mord. Deborah Borgen syns jeg er veldig flink. Hun var vel med i Åndenes Makt en periode også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skummel sminke ja...men det skumleste er hvor mye hun knoter! Det høres ut som norsk ikke er morsmålet hennes. I går så hun f.eks. en bilde. Hun tegner opp øyenbrynene hakket bedre i denne sesongen da, litt bredere i alle fall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er fra Ålesund og språker mye siden hun er utflytter. ;P

Tipper jeg.

Jeg tenkte også på at hun så litt skummel ut i går..Faktisk både jeg og samboer ble litt nervøs. Men det er jo en del av underholdningen da når de ser litt skumle ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lilli Bendriss, hun er jo kjempeflink! Liker de episodene hvor hun er på plass best :)

Det "hekseimaget" synes jeg er litt kult jeg da :jepp: Passer jo til det hun driver med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...