Gå til innhold

Når kommer postmannen hos deg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Prinsessen

Når kommer egentlig postmannen hos deg?

Av og til er han her før elleve, og av og til ikke før ved femtiden. Utrolig frustrerende, aærlig fordi en aldri vet om en skal vente på posten eller ikke.... I dag har jeg fex fri og skal ut og handle. Jeg venter på en fet sjekk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som regel mellom 13 og 15, noen ganger enda senere. Litt irriterende når man venter på en hentelapp til posten, og gjerne vil hente samme dag. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 12 og 15 en gang.

Enkelte ganger kommer posten enda litt senere.

Men jeg vet at denne ruta er ganske lang og det er nesten bare rekkehus og eneboliger. Derfor kan det ta litt tid å kjøre mellom alle postkassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to forskjellige tror jeg, han ene tar oss tidlig i runden sin og er her ca. 1200 han andre tar oss sist og er her tre halv fire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er også umulig å stille klokka etter.....

Men der vi bodde før hendte det at han ikke kom før tidlig på morgenkvisten dagen etter, sammen m morgenavisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å stille klokka etter i hvert fall! På lørdager, spesielt de gangene det kommer hentelapper, kommer posten garantert etter at postkontoret har steng :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å stille klokka etter i hvert fall! På lørdager, spesielt de gangene det kommer hentelapper, kommer posten garantert etter at postkontoret har steng  :roll:

Hurra for post i butikk!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det mellom 9.30 og 10.30, så for en mnd tid siden begynte det og bli mellom 12.00 og 14.30. Utrolig irriterendes, når en er vant til og ha posten tidlig på dag og lese avisen til en god varm kaffe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...