AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg var idiot nok til å ha sex i går med tampong. Dvs., jeg var så beruset at jeg ikke husker om jeg tok den ut eller ikke. Jeg prøvde å kjenne etter og trodde jeg fant den, men nå vet jeg ikke om dette er selve tampongen eller bare en del av mitt naturlige indre. Det kjennes liksom ut som en slags lang tapp, men den er ganske glatt og det er jo ikke en tampong. Dessuten kjenner jeg ingen snor, og den kan jo ikke akkurat ha forsvunnet? Dette høres jo ganske komisk ut, men jeg er så redd for at den skal være der og gjøre meg syk! Ja, og så en annen ting: kan jeg bli gravid nå som jeg har mensen? Vet ikke om jeg skal kjøpe angrepille eller ikke..
Sissa Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Haha, det har skjedd meg før og, men får den alltid ut igjen! Bare å fiske rundt med fingern
Gjest imli Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Eg har høyrt om tilfeller der kvinner har hatt samleie med tampong og ikkje fått den ut igjen. I så fall må du til legen.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg var idiot nok til å ha sex i går med tampong. Dvs., jeg var så beruset at jeg ikke husker om jeg tok den ut eller ikke. Jeg prøvde å kjenne etter og trodde jeg fant den, men nå vet jeg ikke om dette er selve tampongen eller bare en del av mitt naturlige indre. Det kjennes liksom ut som en slags lang tapp, men den er ganske glatt og det er jo ikke en tampong. Dessuten kjenner jeg ingen snor, og den kan jo ikke akkurat ha forsvunnet? Dette høres jo ganske komisk ut, men jeg er så redd for at den skal være der og gjøre meg syk! Ja, og så en annen ting: kan jeg bli gravid nå som jeg har mensen? Vet ikke om jeg skal kjøpe angrepille eller ikke.. Du burde ærlig talt ikke ha sex før du vet svaret på dette selv. 2
NovaFlare Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Innen nå er jo tampongen kapslet inn med slim. Du må bare stikke fingeren oppi der og trykke alt du har, så skal du kjenne den. Er du fortsatt i tvil så må du til legen asap!
Gjest imli Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Viss du ikkje går på p-piller (noko eg reknar med du ikkje gjer ettersom du uroar deg for graviditet) er det veldig, veldig lite sannsynleg at du blir gravid når du har mensen. I ein normal syklus, som ikkje er "tulla med" av hormoner (som p piller) har du eggløysing (som er naudsynt for å bli gravid) ca to veker før mensen. Så du er nok nesten garantert ikkje gravid.
HvittHus Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg var idiot nok til å ha sex i går med tampong. Dvs., jeg var så beruset at jeg ikke husker om jeg tok den ut eller ikke. Jeg prøvde å kjenne etter og trodde jeg fant den, men nå vet jeg ikke om dette er selve tampongen eller bare en del av mitt naturlige indre. Det kjennes liksom ut som en slags lang tapp, men den er ganske glatt og det er jo ikke en tampong. Dessuten kjenner jeg ingen snor, og den kan jo ikke akkurat ha forsvunnet? Dette høres jo ganske komisk ut, men jeg er så redd for at den skal være der og gjøre meg syk! Ja, og så en annen ting: kan jeg bli gravid nå som jeg har mensen? Vet ikke om jeg skal kjøpe angrepille eller ikke.. Det er forholdsvis lite rom derinne, så hvis du har undersøkt nøye, så har du temmelig sikkert tatt den ut. Men ta en aldri så liten runde til, og sjekk bak og rundt livmorhalsen. Sannsynligvis er det vel den du kjenner.
Gjest Raindrops Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Du burde komme deg til legen synes jeg, det kan umulig være bra å ha en tampong liggende lang der inne å godgjøre seg.
Sofiemor Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Venninnen min var ute for akkurat det samme som deg. Men hun ventet i tre dager før hun torde oppsøke legen, for å få fisket ut tampongen igjen.
Gjest Wanted Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Stikk fingrene opp så langt du klarer og press samtidig som om du skal gjøre nr 2. Da bør den presses ned om den er der. Har forresten hørt at noen kan få den svært langt opp og må til lege for å fiske den ut. Min personlige teori er imidlertid at du tok den ut før akten. Man tenker som regel litt, spesielt på slike ting, selv om man er drita. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #12 Skrevet 10. oktober 2011 Takk for svar, folkens. Men jeg skjønner liksom ikke hvordan jeg kan være helt sikker på om den er der eller ikke. For det er NOE der, men det sitter helt fast og er veldig glatt - akkurat samme tekstur som resten av innsiden. Kan dette være livmorhalsen eller noe? For det jeg syes er rart er at jeg absolutt ikke kjenner noen tråd.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 Mest sannsynlig er det livmortappen. Skrap med neglen, da vil du kjenne om det er hud, eller en slimete tampong.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå