AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg skjønner ingenting ... Den ene dagen kan jeg veie noe på morningen, men på kvelden når jeg veier meg veier jeg plutselig 3-5 kg mer!! Og så kan jeg veie noe på onsdag og veie mye mindre på lørdag, og så kan jeg veie enda mer på tirsdag... Hva ER greia!? Hvordan skal jeg vite hva jeg veier når det hele tiden forandrer seg !?
Klatt Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Gå på vekta én gang i uka ved samme tidspunkt og prøv å spise mye av det samme dagen før du veier deg. Fredags morgen er en fin dag å veie seg på. Gjør det rett etter du har stått opp og vært på toalettet. Vei deg naken. Grunnen til at vekta varierer er vann i kroppen. Hvor mye vann du binder i kroppen varierer på mengde karbohydrater (og tildels salt) du spiser dagen i forveien. Hvitt mel hjelper også på og gjør deg oppblåst. Spiser du null karbohydrater i tre-fire dager vil du mest sannsynlig fly ned i vekt da du mister vannet karbohydratene vanligvis binder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå