Gå til innhold

Prinsessebryllupet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det skal jeg helt klart ikke!

Har mye annet jeg heller vil bruke tiden på. For eksempel rydde i gamle regninger for eksempel...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skal jeg ikke!

Sitter heller ute i solen jeg. Hvis det regner har jeg en skittentøyskurv som renner over, et par bøker som skal leses og en bil som skal vaskes.

Men så skal jo ikke jeg gifte meg og er egentlig ikke så interessert i sånt. Dessuten er jeg ikke akkurat royalist heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nei,jeg har eksamen ett par dager etterpå så jeg må lese.

ellers da så er jeg meget lykkelig over at denne omstridte ønskelisten ble trukket tilbake. En kaffekopp til 7000 kroner er vel i drøyeste laget når man blir "fru Hvermansen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når man bruker kopper til 7000/stk?

Ikke når nabokjerringa kommer over for å sladre i alle fall.

Nei de burde skaffe seg noen solide krus!!! Jeg hater små, skjøre kopper med gulldekor og aaaltfor liten hank. De er som skapt for å falle i bakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt å smugtitte litt!! Men tro ikke at jeg er stolt av det;) Har ikke helt sansen for Ari, jeg, men må innrømme at jeg er litt nysgjerrig for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nei, jeg har nok bedre ting å ta meg til!

Siden jeg er svoren republikaner, ser jeg ingen grunn til å bruke min dyrebare tid på de kongelige.

Hadde overhode ingen interesse av å se Håkon gifte seg, og dette her interesserer meg enda mindre!

Det har ingenting med hvem de gifter seg med, for det anser jeg som noe som kun anngår de to som gifter seg.

mvh

republikaneren12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho, jeg skal se!! Jeg så når Haakon giftet seg, jeg så når Diana giftet seg, og når Sarah giftet seg. icon_lol.gif Så JEG skal se icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg og har tenkt å se, synes det er litt koselig når folk er glade- uansett situasjon!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

JEG skal se! icon_smile.gif

Bryllup bare er vanvittig nydelig! Samme hvem som gifter seg! Men så liker jeg både Mãrtha og Ari! Så da blir det jo ekstra kjekt å se...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Sist gang sa jeg at jeg ikke skulle se på det, men jeg endte opp med å gjøre det motsatte. Det blir vel sånn nå òg regner jeg med..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser sikkert litt på TV.

Er ikke så voldsomt engasjert, men synes nå de er litt søte jeg da. Selv om det er litt ukorrekt å innrømme... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda, er det ukorrekt? Jeg synes ikke det. Jeg synes det er en hyggelig begivenhet jeg. Jeg er superrojalist og synes bryllupet er stas og hadde gledet meg til å se det på tv.

Også har jeg trening akkurat da. Åå... men jeg har video, og korrekt eller ukorrekt, dette skal jeg ha med meg.

Hipp hipp for prinsessa vår icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd,

tjah, det er ihvertfall litt populært å gi blanke i Ari og Mette-Marit og alt som henger med, men som sagt, så synes jeg det er ganske så søtt likevel.

Og jeg er egentlig mer super-romlemantisk enn rojalist icon_smile.gif

_________________

~Amanda~1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-05-19 17:53 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Er ganske imot kongehuset, men jeg tror nok jeg må kikke, ja. Mest fordi jeg synes det er stas med flotte brudekjoler. Begynner i grunnen å bli drittlei alt maset om Märtha og Ari i aviser og tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Kongen er konge fordi at folket vil ha han der. Søstera til Harald flyttet til Rio, Martha vil bli privatperson.

Hva forteller dette oss?

Det sier at det er et møkkaslit å være konge, å være en marionett hvor folket trekker trådene må være noe av det mest idiotiske jeg kan tenke meg. Et slags Ivo Caprino scene hvor hele folket er publikum.

Nei takk.

Waco som har sett en scene av privatfilmen til M.M

Ps, jeg kunne ikke dy meg. Jeg må desverre komme med noe kvinnefiendtlig igjen... =( Siden dronningens mann bli prinsgemal, mens hustruen til kongen blir dronning, foreslår jeg at tronrekkefølgen går i hankjønns favør.

For hva er et kongedømme uten en konge?

Jeg får sitere Henry Miller, baller sa dronningen...hadde jeg hatt baller ville jeg vært konge....

1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-05-19 22:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Selvfølgelig skal jeg se på bryllupet! Har gledet meg til å gå i bryllup i mange uker jeg icon_smile.gif

De aller fleste her inne er mot kongehuset, men man kan vel se på bryllup uansett? Det er jo så koselig å se på alle de glade menneskene! Jeg skal i hvert fall få med meg både kjoler, blomster og gjester. Kanskje jeg til og med skal få på meg bunaden? Hmm...

JA, jeg skal i bryllup! icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

jeg skal selvfølgelig IKKE se! for da skal vi gifte oss icon_wink.gif

men jeg kommer nok til å se hvis de sender det på reprise!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...