Gå til innhold

Gutter med store lepper...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eksen min kalte leppene mine for "neger-lepper" (ja, vi bruker neger uten dets negative betydning).

:skratte:

Store, fyldige og myke. Visstnok deilig å kysse samt fantastisk andre steder.

Who cares :filer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Drue
Skrevet

Er han mørkhudet? Jeg kan ikke skrive mer spesifikt, for da risikerer jeg å bli kalt rasist :nei:

På hvilken måte ønsket du å være mer spesifikk? Var det muslim du ville skrive?

Til TS:

Jeg har selv hakket over vanlig store lepper, og får god respons.

Skrevet

Synes egentlig det er veldig rart at du må spørre her for å få bekreftelse eller ikke bekreftelse på at det er ok for deg å like store lepper.

Spørsmålet er enkelt. Liker du det eller liker du det ikke?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

På hvilken måte ønsket du å være mer spesifikk? Var det muslim du ville skrive?

Muslimer finnes da i alle "farger" :ler:. Nei, jeg tenkte på det forbudte ordet for mørkhudet afrikaner.

Gjest Herr Drue
Skrevet

Skjønner ;) Ingen beef her. Du mente neger? Er det ikke lov å skrive på forumet?

Skrevet

A la Cleve Broch?

Kjæresten min har det. Synes det er kjempedeilig.

Gjest Eurodice
Skrevet

Skjønner ;) Ingen beef her. Du mente neger? Er det ikke lov å skrive på forumet?

Jeg vet ikke om det er noen restriksjoner mot å skrive "neger" her på forumet. For meg er neger et nøytralt ord, men det blir oppfattet som et skjellsord av mange, har jeg skjønt, nedverdigende.

Skrevet

Samboeren min har det, og leppene hans var en stor del av grunnen til at jeg ble betatt av han. Synes det er nydelig. Også er de myke å kysse på.

Fant ingen bilder av kjendiser eller andre menn med en munn som er som samboeren min sin, dette er det nærmeste jeg kommer. Synes det er fantastisk deilig, jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...