Gjest thelife Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Hva synes dere jenter? Jeg er litt usikker på en jeg snakker med, kjenner han fra før, men vi har begynt å småflørte litt.. Er det pent/sexy/kjekt? Han er kjekk ellers, bare leppene som ødelegger litt synes jeg :/ What to dooo? Endret 9. oktober 2011 av thelife
Leonora8 Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Personlig syns jeg ikke det er så veldig fint. Men det er da ikke opp til meg hva du skal syntest, og det virker da som om du allerede har gitt deg en mening om det kanskje?
Envy Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Sambo har ganske store lepper. Synes han er veldig kjekk jeg, og han kler de leppene han har Dessuten er de digge å kysse på, ooog de er digge når han kysser andre steder på kroppen også
Gjest thelife Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Personlig syns jeg ikke det er så veldig fint. Men det er da ikke opp til meg hva du skal syntest, og det virker da som om du allerede har gitt deg en mening om det kanskje? Ja, synes ikke det er så veldig pent, men heller ikke helt jævlig..
Gjest thelife Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Sambo har ganske store lepper. Synes han er veldig kjekk jeg, og han kler de leppene han har Dessuten er de digge å kysse på, ooog de er digge når han kysser andre steder på kroppen også Hva legger du i ganske store lepper? Har du eventuelt link til et bilde som viser sånn ca? (ikke av samboeren din, men google ect ) Er sååå usikker nemlig, og jeg trenger andres synspunker! Ha-ha
Leonora8 Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Men det skader da ikke å bli bedre kjent med han selvom da. Som regel hvis du blir glad i gutten så bryr du deg ikke om det. Og han vil jo bli kjekkere og kjekker hvor mer glad i han du blir! Som Envy sier så er det sikkert deilig å bli kysset av dem også!
Gjest thelife Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Men det skader da ikke å bli bedre kjent med han selvom da. Som regel hvis du blir glad i gutten så bryr du deg ikke om det. Og han vil jo bli kjekkere og kjekker hvor mer glad i han du blir! Som Envy sier så er det sikkert deilig å bli kysset av dem også! Ja, det er sant. Tiden får hvise hva som skjer Hehe
Envy Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Vanskelig å finne bilder. Det er jo ikke lepper som f.eks afrikanere har da, men en slags mellomting mellom afrikaner og normal norsk gjennomsnitt Vanskelig å forklare. Jeg synes nå han er fin som han er hvertfall Synes du skal gi fyren tid, er det riktig, så er det riktig, og da henger du deg ikke opp i små eller store lepper
Gjest thelife Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Vanskelig å finne bilder. Det er jo ikke lepper som f.eks afrikanere har da, men en slags mellomting mellom afrikaner og normal norsk gjennomsnitt Vanskelig å forklare. Jeg synes nå han er fin som han er hvertfall Synes du skal gi fyren tid, er det riktig, så er det riktig, og da henger du deg ikke opp i små eller store lepper Skjønner hva du mener, omtrent det han her har også tenker jeg:) Ja, hehe, takk Skal møte han imorgen. Kjent han lenge faktisk, men først nå vi har tatt opp igjen kontakten :gjeiper:
Envy Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Lykke til! Får prøve å kose deg i hans selskap, og skulle lysten melde seg, så anbefaler jeg kyssing med store, myke lepper
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 Store lepper er veldig bra hvis han skal gi deg oral 2
Gjest Eurodice Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 Hva synes dere jenter? Jeg er litt usikker på en jeg snakker med, kjenner han fra før, men vi har begynt å småflørte litt.. Er det pent/sexy/kjekt? Han er kjekk ellers, bare leppene som ødelegger litt synes jeg :/ What to dooo? Er han mørkhudet? Jeg kan ikke skrive mer spesifikt, for da risikerer jeg å bli kalt rasist
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg blir faktisk kvalm av tanken på "store lepper". Bare ser for meg en mongis med store lepper og masse spytt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg blir faktisk kvalm av tanken på "store lepper". Bare ser for meg en mongis med store lepper og masse spytt. Seriøst. Skjerp deg... 5
Gjest Alfred Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 Er han mørkhudet? Jeg kan ikke skrive mer spesifikt, for da risikerer jeg å bli kalt rasist Man trenger ikke å være mørkhudet for å ha store lepper. Denne mannen sjarmerte damer i alle aldre, med blant annet dette filminnslaget: "Titten Tei roper på mus, han vil mate dem med ost."
Gjest thelife Skrevet 9. oktober 2011 #17 Skrevet 9. oktober 2011 Er han mørkhudet? Jeg kan ikke skrive mer spesifikt, for da risikerer jeg å bli kalt rasist Nei, han er hvithudet, også kalt normann
Gjest thelife Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg blir faktisk kvalm av tanken på "store lepper". Bare ser for meg en mongis med store lepper og masse spytt. Så ekstreme lepper har han IKKE.
Gjest Katten. Skrevet 9. oktober 2011 #19 Skrevet 9. oktober 2011 Eksen min kalte leppene mine for "neger-lepper" (ja, vi bruker neger uten dets negative betydning). Store, fyldige og myke. Visstnok deilig å kysse samt fantastisk andre steder.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #20 Skrevet 9. oktober 2011 Bedre med fyldige lepper enn veldig tynne lepper.. jeg takler det isåfall ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå