Gå til innhold

hadde trekant med to menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da med kjæresten min og en kompis av han. Jeg har hele tiden sagt at det ikke er aktuelt for meg å ha trekant med der vi har med en dame i steden for en mann. Men nå er det et jækla gnål om ikke jeg ville slikket litt mus. NOT! Han føler vel at jeg skylder ham det nå da...spørs åssen dette går...Livredd for at han skal føle at han kan ligge med en dame "fordi han fortjener det"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg har hørt om noen som har hatt suksess med å bringe en tredjeperson inn i sexlivet når man er i et fast forhold...

Håper du får en annen erfaring...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det går neppe bra om dere har trekant med en annen jente fordi han maser om at du "skylder han det".

Endret av Joe
  • Liker 6
Skrevet

Så han og kompisen deler virkelig alt mellom seg :sjokkert:

Skrevet

Tror aldri jeg har hørt om noen som har hatt suksess med å bringe en tredjeperson inn i sexlivet når man er i et fast forhold...

Håper du får en annen erfaring...

Det er nok noen med suksess, men de hører man vel sjeldnere om siden de sikkert ikke har behov eller lyst til å fortelle dette til alle andre.

Jeg tror man må være svært åpen og svært lite sjalu av seg for å få dette til. Og disse finnes det kanskje ikke så mange av?

Synes denne typen til TS høres ut som en man ikke bør ha trekanter med.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er på sin plass.

Nå har han delt deg med en annen mann, og nå er det din tur til å dele ham med ei annen dame.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

SportyShorty, mod

Skrevet

Dette er vel noe som dere skulle diskutert i hjel før dere hadde trekant in the first place...

Vil du ikke så vil du ikke, det er ikke din feil at han var med på mmk-trekant.

Et lite spørsmål: Sugde han penisen (eller var borti den i det hele tatt) under trekanten?

• Liker 1
Skrevet

Dette er vel noe som dere skulle diskutert i hjel før dere hadde trekant in the first place...

Vil du ikke så vil du ikke, det er ikke din feil at han var med på mmk-trekant.

Et lite spørsmål: Sugde han penisen (eller var borti den i det hele tatt) under trekanten?

Jeg er gutt/mann.

Er rimelig gøy dette da for alle.

Er sammen med et par, og etter noen ganger, ble det slik at vi gutta måtte suge hverandre.

Etter det var alt mye mer gøy enn før. Nå deler jenta og jeg på å suge han mens han holder på å komme. Han kommer alltid mye. Like herlig for alle når han kommer. Han også.

Han gliser når han griser oss ned.

Ekstra jente? Er det så nødvendig da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...