AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har alltid hatt ett ganske ...variert tempramang. Men nå i det sisste har det virkelig tatt seg opp. Visst noen hisser meg opp så eksploderer jeg virkelig ut av denne verden. F.eks har jeg idag flydd på min søster. Rett og slett fordi hun tråkket akkuratt der hun ikke skal tråkke og hun VET det. Jeg kan altså bli så ekstremt forbanna at jeg tyr til vold. Noe jeg ikke ønsker. Men det skjer kun når jeg virkelig har fått nok. Er det normalt? (tror vel egentlig jeg vet svaret her men.. håper på noe feedback angående ekstremt sinne som utvikler seg til vold..) Og ikke bare skriv at jeg burde se en psykolog...
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Nei, det er ikke normalt å bli så sint at man er voldelig, men det går an å løse problemet. Meditasjon, trening, evt kurs i sinnemestring, kognitiv terapi. Dessuten kan det hende det hjelper å se litt kritisk på sin egen livssituasjon, er det mye der som gjør deg ekstra frustrert? Ikke på noen måte som en unnskyldning, men det er lurt å ta grep og endre på ting du er misfornøyd med, som f eks å flytte, få jobb, bedre arbeidsrutiner etc, for å få det bedre med seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå