Gå til innhold

Britney Spears

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, de aller fleste syns vel det er penere uten cellulitter og hard hud under føttene, men jeg syns hun viser fram en attraktiv personlighet fordi hun som megakjendis og forbilde, vil vise fram de uretusjerte bildene av seg selv. Kudos for det, og jeg tror det er utrolig viktig at sånne som henne gjør dette!

Utover det har jeg aldi hatt noen formening om henne, annet enn at jeg syns ikke hun egentlig synger på sangene sine?

Skrevet

Utover det har jeg aldi hatt noen formening om henne, annet enn at jeg syns ikke hun egentlig synger på sangene sine?

Du synser ikke, du har helt rett :) Britney synger sjelden/aldri live, selv ikke når hun har "live show"..

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Vel, de aller fleste syns vel det er penere uten cellulitter og hard hud under føttene, men jeg syns hun viser fram en attraktiv personlighet fordi hun som megakjendis og forbilde, vil vise fram de uretusjerte bildene av seg selv. Kudos for det, og jeg tror det er utrolig viktig at sånne som henne gjør dette!

Hvor mange voksne kvinner finnes det i verden uten cellulitter, hard hud under føttene samt strekkmerker?

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Syns hun så knallbra uretusjert :jepp:

Nettopp! Til og med bedre en som retusjert!

Skrevet

Hvor mange voksne kvinner finnes det i verden uten cellulitter, hard hud under føttene samt strekkmerker?

Jeg er voksen, og jeg har ikke et eneste strekkmerke. Ikke har jeg mye cellulitter å snakke om heller, tror jeg (litt vanskelig å se bak på låret der, men...) hard hud under føttene sliper jeg bort. Men Brtney er tusen ganger flottere enn meg okke som, det er nok ikke i strekkmerkene at skjønnheten sitter ;)

Skrevet

Nettopp! Til og med bedre en som retusjert!

Syns hun så litt for tynn ut retusjert, hun har mye penere kropp uretusjert og hun har former, slik normale kvinner har :lur:

Skrevet

Jeg har hverken celluitter eller strekkmerker, og jeg er 44. Trodde ikke slik at det var "alle" som hadde det. Hard hud under føttene er kun min egen latskap, som slipes ned nå og da.

Synes også det er flott atBritney Spears står frem helt naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...