Gå til innhold

Squirt og lukt....

Fremhevede innlegg

Skrevet

En sjelden gang innimellom spruter jeg når jeg får orgasme.. Tidligere har jeg bare klart det når jeg har vært alene, men i dag klarte jeg det for første gang sammen med noen :) (samboeren)

Han vet at jeg har fått det noenganger, og har håpet at det vil skje når vi er sammen, så han syns jo det var spennende når det skjedde.

Men han syns det luktet veldig rart i rommet etterpå... Jeg kjente bare lukten hvis jeg puttet nesen helt inn til penisen hans og luktet, mens han kunne kjenne lukten i hele rommet.. Er det vanlig at det lukter av den? Og at han kjenner det mye bedre enn meg? Veldig ubeskrivelig lukt.. (Lukter hverken som urin eller utflod... )

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukten tyder på at du urinerer mens du ejakulerer. Så da blir det en vond lukt.

• Liker 1
Skrevet

Lukten tyder på at du urinerer mens du ejakulerer. Så da blir det en vond lukt.

Det er vel ikke urin når det overhodet ikke lukter urin? Det som kommer ut når man ejakuerer er jo ikke urin uansett.. Dessuten gikk jeg på do rett før vi hadde sex..

Skrevet

Jeg har hørt at det kan være rester av urin i vesken du man spruter ut. Selv har jeg ikke lagt merke til noen spesiell lukt når jeg har spruta

• Liker 2
Skrevet

Hvor i kroppen kommer dette sekretet fra? En slags kjertel?

Gjest Katten.
Skrevet

Har opplevd en del squirters. Hun ene luktet regelrett vondt - ikke urin - men mesteparten har vært fullstendig luktfri. Regner med at det er like forskjellig som smaken på oss menn også kombinert med kostholdet.

• Liker 1
Skrevet

Hadde du spist sterk mat eller hvitløk? Det kan gi litt sterkere lukt.

Skrevet

Tenkte det sto "sprit og lukt", lol.

• Liker 1
Skrevet

Hvor i kroppen kommer dette sekretet fra? En slags kjertel?

Sekretet kommer fra noen kjertler som heter Skenes kjertler som ligger langs urinrøret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...