Gå til innhold

Nok motivasjon og viljestyrke?


Sølvsmykke

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg bestemt meg (IGJEN), jeg skal gå ned noen (seks) kilo før jul!!!

Pleier til vanlig å være ganske flink til å trene, sånn 5 ganger i uken (noe jeg skal fortsette med). Men nå skal jeg øktene bli lengre, både med kondisjon og styrke.

Det som er hovedproblemet er at jeg er litt for glad i sjokolade og søtsaker :( Dagene begynner ofte veldig bra, og frem til middagstid har jeg spist akkurat hva som var planen. Litt havregryn og skummet melk til frokost, deretter 3 knekkebrød til lunsj og som oftest litt frukt/gulrøtter også. Men da kvelden kommer, da kommer søtsuget også. Og jeg stapper i meg litt for mye god mat og drikke. En sjokolade eller kjeks eller noe annet. Og i helgene blir det altfor mye......

Men nå prøver jeg igjen. Og for å holde motivasjonen min oppe skal jeg skrive her inne (sånn ca daglig), samt jeg har lastet ned en app på telefonen "Caloriecounter". Der jeg legger inn det jeg spiser, hvor lenge jeg trener og hva jeg veier veier (sånn hver tredje dag).

I dag sov jeg helt til kl 10:30 siden det er søndag. Deretter ble det 3 knekkebrød til frokost med mager ost og en god kopp kaffi og et glass vann. Deretter var jeg å trente i 1,5 time (60 min løping og 30 min styrke). Etter dette har jeg drukket mye vann, spist et eple og en halv vannmelon. Nå er jeg på jobb. Skal jobb i hele kveld. Har med meg en halv vannmelon på jobb også, som jeg skal spise seinere, samt kose meg meg varm te og vann!

Når jeg kommer hjem skal jeg legge meg :) Jobb tidlig i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa, i dag har vært en BRA DAG :)

Har trent 1,5 time +++ og alt har gått som planlagt!

NATTA :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...