Gå til innhold

større pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 13 år, og vet at fleste gutter osv. liker jenter med store pupper! er det noen muligheter får å få dem større? vet at jeg ikke er ferdig utviklet osv. men det burde vel finnes noen andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent i 10 år.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er vel ingenting du kan gjøre uteom å ta tiden til hjelp. Har du virkelig lyst til at guttene kun skal like deg for at du har store pupper? Personlig hadde nok jeg synest at det er bedre hvis folk likte deg for den du er og ikke bare for at du har store pupper. Den slags gutter er nok ikke verdt å samle på.

Endret av LoneWolf
Skrevet

Du er 13 år! Vent og folk er ikke sååå puppefiksert som tydligvis du tror.

Og som LoneWolf sier så vil du virkelig bli likt kun pga puppa dine?

Skrevet

Dra i dem! :fnise:

Skrevet

noe som ikke tar tid ;)

Rom ble ikke bygd på en dag. ;)

Skrevet

Mase om store pupper når man er 13? Du er jo sikkert ikke ferdig med puberteten engang.. Har du fått mensen?

Skrevet

synes du skal prøve å legge disse tankene til side. du trenger ikke tenke på å få større pupper. dem du har vil også vokse, og tenk om de vokste så mye de neste årene at de ble alt for store siden du prøver å gjøre noe med dem nå?

hvis det plager det kjempe mye snakk med helesøster eller noe omdet, så får du gode svar. kanskje legen din også om ikke det virker teit for deg.

prøv å lær deg å være fornøyd med deg selv, det er så mye bedre når du får en gutt som kjæreste som blir glad i deg for den du er og liker utseende ditt.

ps gutter er ikke så gla i store pupper som det virker. bare vent så ser du hva jeg mener:)

Skrevet

Du er jo 13 år og har nok alt begynt i puberteten. Jeg vil råde deg til å vente, og se hva som skjer!

Jeg begynte å få litt pupper da jeg var 12, men de spratt sånn ut da jeg gikk i 10'ende/ 1 vgs. Nå går jeg på vg3 :)

Bare ta tiden til fornuft og ikke tenk så mye på det. Hvis du synes det er vanskelig kan du jo snakke med venner, mammaen din eller helsesøster.

Skrevet (endret)

du er 13 år! spar kroppen og puppene dine i minimum 3 år. skal love deg at du sitter igjen med mye mer verdighet når du endelig er voksen.

fokuser heller på en hverdag med venner,skole, idrett/aktiviteter. det vil du kunne tjene mye mer på i årene som kommer.

Endret av gloria
Skrevet

Du kan legge deg under kniven, sikkert mange land som tillater det ;)

• Liker 1
Skrevet

Når man er 13 år er det ingen vits å bekymre seg for kroppen sin, du får tidsnok pupper. Og det å ha store pupper er ikke så gøy som du tror ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...