AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Lurer på hvor ofte dere som er i fast forhold har sex? Og hvor lenge varer ett normalt samleie hos dere? Hos oss er det ikke så ofte vi har sex, men når vi har sex varer til gjengjeld aldri mindre enn en time fra vi starter til vi oppnår orgasme. Ofte snakker vi litt etter sex, og tar en runde til som da går laaaangt kjappere Kommer kanskje på om en har barn osv. Hvor lenge en har vært sammen og hvor gamle man er. Hadde vært gøy å høre hvordan det er i andre forhold, og om dere foretrekker ofte kjappiser, eller litt sjeldnere og att det innebærer forskjellige stillinger,massasje, sexy undertøy osv.
spinnwild Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Samboende par, vært sammen snart 2 år (samboende 1,5 år). Har sex 1-3 ganger i uken. Få kjappiser, da det er fysisk vanskelig for oss. Sexen varer mellom 30min og en time.
Kassiopeia Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Samboende par her også, vært sammen i 7 måneder. De siste 2 ukene har det blitt lite sex, da vi har hatt besøk av samboers sønn og vi begge har jobbet mye. Men vanligvis har vi sex alt fra 1-2 ganger om dagen, til 1 gang annenhver dag. Blir i alle fall aldri mindre enn 4 ganger i uka. Veksler mellom å ha kjappiser og ei hardøkt!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Lurer på hvor ofte dere som er i fast forhold har sex? Og hvor lenge varer ett normalt samleie hos dere? Hos oss er det ikke så ofte vi har sex, men når vi har sex varer til gjengjeld aldri mindre enn en time fra vi starter til vi oppnår orgasme. Ofte snakker vi litt etter sex, og tar en runde til som da går laaaangt kjappere Kommer kanskje på om en har barn osv. Hvor lenge en har vært sammen og hvor gamle man er. Hadde vært gøy å høre hvordan det er i andre forhold, og om dere foretrekker ofte kjappiser, eller litt sjeldnere og att det innebærer forskjellige stillinger,massasje, sexy undertøy osv. I alle mine forhold har vi hatt sex hver eneste kveld nesten, i årevis.Over 10 års perioder.Pauser pga ubekvem jobb og arb.tid selvsagt. Men vi hadde oss, når vi kunne. Også flere gang om dagen enkelte ganger. Ja vi var et sprekt par : ) Vi var begge av den sexglade typen da : ) Og jeg har nok høyere sexlyst enn den " vanlige" kvinnen i gata ...Så er bare glad for en KÅT og sprek mann. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 I alle mine forhold har vi hatt sex hver eneste kveld nesten, i årevis.Over 10 års perioder.Pauser pga ubekvem jobb og arb.tid selvsagt. Men vi hadde oss, når vi kunne. Også flere gang om dagen enkelte ganger. Ja vi var et sprekt par : ) Vi var begge av den sexglade typen da : ) Og jeg har nok høyere sexlyst enn den " vanlige" kvinnen i gata ...Så er bare glad for en KÅT og sprek mann. Sku ønske det var fler damer som deg.. har hat et forhold og fikk aldri noen indikasjon av at hun hadde lyst, mens jeg er kåt hver eneste dag, og det varte over de 2 årene. Hver dag. Å etter jeg kommer en gang vil jeg bare ha mer, for jeg blir kåt igjen etter en liten pause og da er det like langt. Måtte en dame som det falle fram himmelen en dag, og treffe meg.. men det skjer vel aldri.
Envy Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Samboende par, har bodd sammen siden dag 1, har vært sammen i 2 og et halvt år. Sex ca 2-5 ganger i uken (jobber mye forskjellige vakter, så noen uker sees vi omtrent ikke). Blir for det meste kjappiser, så i snitt ligger vi vel på rundt 15-20 min samleie. Har ikke peiling om man skal medbergene forspill.
Gjest utoginn Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Gift, vi er begge litt over 40, vi har sex 3 - 5 ganger i uka. Får vi oss ikke blir vi litt ustadige i humøret. Sist uke klarte vi det på 5 minutter, men vanligvis holder vi på i 20 - 40 minutt. Jeg nyter de lengst mest. Hun elsker kjappiser. Samleiene vår e er så gode og berikende for oss at alle variasjoner nytes av begge.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Samboere, vært sammen i 5 år. Har sex ca 2 ganger i måneden, ca 30 min hver gang. For lite for meg, nok for ham.
womenwomen Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Sku ønske det var fler damer som deg.. har hat et forhold og fikk aldri noen indikasjon av at hun hadde lyst, mens jeg er kåt hver eneste dag, og det varte over de 2 årene. Hver dag. Å etter jeg kommer en gang vil jeg bare ha mer, for jeg blir kåt igjen etter en liten pause og da er det like langt. Måtte en dame som det falle fram himmelen en dag, og treffe meg.. men det skjer vel aldri. Vell. Jeg opplever at det ikke alltid blir satt pris på av menn...opplever at jeg blir mistenkt for mye rart pga det.(de frykter jeg KAN komme til å være utro. De mest usikre tror jeg ikke er helt til å stole på osv Noen av dere ( mange ) er jo så forbanna dobbeltmoralske. Helst skal jenta være mest mulig uerfaren,ha få sexpartnere ,helst være av den kyske typen . - MEN DE ØNSKER HUN SKAL OPPFØRE SEG SOM EN HORE I SENGEN : ) Selvfølgelig. Beklager gutter/menn. Dere kan ikke alltid få i pose og sekk : )
Gjest bazibaz Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Samboere. Sex 1-4 ganger om dagen når han ikke er bortreist med jobben. Tiden har jeg ikke tatt, men det er vel flere tilfeller av avkledd og i senga enn en kjappis på kjøkkenbenken.
womenwomen Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Sku ønske det var fler damer som deg.. har hat et forhold og fikk aldri noen indikasjon av at hun hadde lyst, mens jeg er kåt hver eneste dag, og det varte over de 2 årene. Hver dag. Å etter jeg kommer en gang vil jeg bare ha mer, for jeg blir kåt igjen etter en liten pause og da er det like langt. Måtte en dame som det falle fram himmelen en dag, og treffe meg.. men det skjer vel aldri. Fikk du ALDRI noen indikasjon av at hun hadde lyst ? Den jenta må ha vært enten litt asexuell av seg eller ha et veldig anstrengt,forknytt,vanskelig forhold til sex. Kanskje hun ikke våget å vise lyst, dersom hun har lært at dette er noe man ikke gjør (noe jenter ikke bør gjøre ) da hun var liten. Ting du har lært eller fått inntrykk av tidlig i livet.Kan sitte godt i hos noen og t.o.m misforstås .Og man vet jo ikke hvordan hun har blitt oppdratt av sine foreldre når det gjelder sex og moral .Hadde de et strengt og anstrengt forhold til sex, er det lett å overføre dette synet på egne barn også ubevisst gjennom oppvekst,oppdragelse og forståelse av hva som er rett og galt, akseptabelt eller ikke .
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 Wooah.. Her er det snart én mnd siden sist. Går snart på veggen!
Gjest otrivin Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 Samboere, vært sammen i 1, 5 år snart. Vi har sex 1-5 ganger om dagen (som regel 2-3) og det varer ikke så lenge, men syns det er perfekt sånn vi da
Gjest Katten. Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 Det varierer fra fire ganger dagen til hver tredje dag - mye som spiller inn, da spesielt sårhet. Det varer helt til vi er fornøyde. Noen ganger timesvis, noen ganger minutter.
micromaya Skrevet 10. oktober 2011 #15 Skrevet 10. oktober 2011 Samboere, +/- 40 år, +/- 6 barn tilsammen. Det er sjelden det går en dag uten sex, og som oftest bruker vi god tid. Er glad i kjappiser også, men er fortsatt så lullet inn i forelskelsens rus at vi nyter hvert eneste minutt vi får sammen
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #16 Skrevet 10. oktober 2011 Samboere, vært sammen i 1, 5 år snart. Vi har sex 1-5 ganger om dagen (som regel 2-3) og det varer ikke så lenge, men syns det er perfekt sånn vi da Har dere ikke jobb dere da? Så hadde jeg følt at det rant av meg konstant etter utløsningene hans. Vi har sex ca en gang i uka vi, og er fornøyde begge to. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #17 Skrevet 10. oktober 2011 Hei Vi er et par på 30 og 31år vi har vært sammen i 8år, har to barn på 2 og 5år. Vi kan ha sex 2/3ganger på en dag kommer litt ann på og i løpet av en uke kan det var to-tre ganger, men seff kan det vare en uke uten no
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #18 Skrevet 10. oktober 2011 De første to årene drev vi knapt med annet. Så var det de neste 2-3 årene kanskje tja....2-4 ganger i uken, sikkert helt gjennomsnittlig varighet. Så en stund der var det veldig nedtur - jeg hadde alltid lyst, han hadde mindre - og vi hadde det ikke bra i forholdet. Da kunne det gå såpass langt tid at jeg ikke turte telle dagene(han jobbet konstant). Så etter en 10-11 år ble det totalomvending, relativt hyppig sex av høy kvalitet - og relativt lang varighet. Jeg er alltid klar, men min erfaring med å gjøre det hver eneste kveld som rutine er at det blir nettopp det: rutine. Så jeg foretrekker å ta det litt i rykk og napp - blir litt bedre kvalitet da. Selv om jeg mentalt egentlig kunne tenke meg minst en gang om dagen.
watermeloon Skrevet 10. oktober 2011 #19 Skrevet 10. oktober 2011 Vi bor ikke sammen, men har sex hver gang vi sover hos hverandre
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #20 Skrevet 10. oktober 2011 Det varierer fra fire ganger dagen til hver tredje dag - mye som spiller inn, da spesielt sårhet. Du er for gammel til å ha sex fire ganger om dagen Katten, så dette tror jeg er ren ønsketenkning fra din side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå