AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 I fucking totally freaked out, jeg ble så forskrekka at jeg begynte å grine, og var livredd. Den gikk på tv en kveld nå mens jeg var alene hjemme, sov ikke resten av natten heller, og hjelp om det kom noen huslyder mens jeg lå der! Er litt roligere nå, men fy faen så jævlig film, skal ikke se oppfølgerene i allefall, aldri. Hva tenkte du når du så den, ble du redd?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Ble ikke noe mer skremt av den enn andre lignende filmer. Synes ikke den var særlig skummel, nei, og ble ikke redd.
Gjest Elissima Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Uff da, leit å høre at du ble så redd. Syns den var dårlig jeg, og sovna nesten.. men jeg blir ikke redd av sånne filmer. Bare å tenke at det ikke er virkelig.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 jeg, ts, tror veldig på slike overnaturlige ting, så den traff meg nok kanskje ekstra hardt! godt å høre at dere ikke ble like redde da, ekkel følelse
MissStiles Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg gadd aldri å se ferdig filmen. Synes det var kjedelig.
Tabris Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Jeg ble også ganske så skremt, og synes filmen var veldig god. Jeg er selv allergisk mot blod, gørr og vold i slike filmer, så det var befriende å se en skrekkfilm som faktisk var skremmende, og ikke bare voldelig og ekkel. Dem er det ikke så mange av. (Men nå så jeg heldigvis den med den beste slutten også). Endret 9. oktober 2011 av Tabris 1
Sofiemor Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Syns filmen var veldig kjedelig. Og jeg ble skuffet over at jeg ikke ble skremt èn eneste gang.
Vendie Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg tror også på det overnaturlige, men denne filmen skremte meg ikke i det hele tatt. Joda, jeg skvatt noen ganger, men sov godt om natten likevel og har ikke fått noen traumer i ettertid. Jeg ELSKER et godt grøss, og blir nesten litt frustrert over at det er blitt så mye som skal til for å skremme meg. Er ikke som i gode gamle dager lenger, da jeg hadde problemer med å sove etter Nightmare on Elm Street. Hehe. Blir happy den dagen jeg ser en grøssr som skremmer livskiten av meg. 1
Vulpes Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg synes den første filmen var god, likte ideen. Den var passe skummel, merket at jeg spente meg litt hver gang en ny natt var på vei i filmen. Men jeg var ikke redd etterpå, ikke i det hele tatt. Hadde ingen problemer med å legge meg alene. Men så skal det sies at jeg ikke tror på noe overnaturlig, så filmen ble bare ren "science fiction" for min del.
DysterPytten Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Den beste slutten? Er det ikke bare en slutt? Jeg blir normalt sett ikke redd av filmer, men det var ett eller annet i denne filmen som freaka meg totalt ut. Er sjeleglad jeg ikke sov aleina den natten, og at han jeg så den med tok meg med fatning:p Såg den på første date, og heldigvis var det ikke filmen som gjorde at det ikke funka mellom oss:p Endret 9. oktober 2011 av Dermika
Tabris Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 Ja, det er minst to ulike slutter, og det jeg har lest av den andre, så er jeg svært glad for at jeg så den beste (etter min mening).
^KinderMaxi^ Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg ble skremt på en deilig måte - om jeg kan beskrive det slik. Har sett begge og gleder meg skikkelig til 3`eren kommer ut :D
DysterPytten Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 Hva slags så du da? Jeg har bare sett den en gang og syntes slutten var litt jævlig:p
Tabris Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 Dette er slutten jeg har sett. (OBS - spoiler!) Another version of the ending has been seen, similar to the original. After Katie and Micah's screams are cut short downstairs, there are loud thudding footsteps that come up the stairs and we see Katie come into the bedroom with a big blood stain on her shirt. She sits on the floor at the side of the bed and begins rocking. The time fast forwards and the phone rings. Katie continues rocking as her friend leaves a message, and eventually visits the house. Half an hour after we hear the friend run out of the house screaming, we hear loud knocking on the front door. The police arrive and as they're searching the house, we see a light come on down the hall in the closet or guest bedroom. They come upstairs to find Katie and she finally "wakes" up and stands up holding out a knife. Shots are fired and Katie falls and the police search for the shooter. Finding no one, they search the bedroom and find that the camera is still recording. An ending title card says, "Dedicated to Micah & Katie."
Andrelinoge Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 Kjedlig film synes jeg men bruderen digger den og snakker om den heile tida. Han fekk ein effect av å bli redd for den. Eg er nok immune.
MissStiles Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 Tabris, er det nr.2 du beskriver slutten på?
Tabris Skrevet 9. oktober 2011 #19 Skrevet 9. oktober 2011 Nei, den første filmen. Jeg har ikke sett PA2.
murray Skrevet 9. oktober 2011 #20 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg blir også veldig skremt av skrekkfilmer hvor man ikke får se hva det er som skremmer. Da løper fantasien min løpsk! Ble ganske skremt av paranormal activity, men filmen som har skremt meg mest er blair witch project. Da sov jeg med lyset på i en måned :gjeiper: Paranormal activity 2 skremte meg nesten ikke i det hele tatt.. Leser at andre her lar seg skremme av feks nightmare on elm street. Men Freddy Krueger ser jo bare komisk ut synes jeg, hehe.. Liker et godt grøss jeg også. Har sett MANGE skrekkfilmer, men er sjeldent jeg blir skikkelig skremt lenger.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå