Gå til innhold

Babycall


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har sett den nye psykologiske thrilleren, Babycall?

Hvis ja, hva synes dere om den? Var det mange voldeligee eller skremmende scener?

Var det mange sexscener eller "kosescener"?

Skal se den i nær fremtid, og spør for vite hvem jeg kan ta med på kino. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest otrivin

Er det noen av dere som har sett den nye psykologiske thrilleren, Babycall?

Hvis ja, hva synes dere om den? Var det mange voldeligee eller skremmende scener?

Var det mange sexscener eller "kosescener"?

Skal se den i nær fremtid, og spør for vite hvem jeg kan ta med på kino. :)

Syns den var forvirrende, rar og litt døll til tider. Ellers ok.

Det var ingen sexscener. Hovedrollen drepte en fyr med saks, de hørte slossing i babycallen,

og hun hadde vrangforestillinger om en som ble druknet. Det tror jeg var alt av vold. Også

knep hun ungen sin (?).

Ville ikke tatt med meg et barn, hvis det var det du tenkte. Psykologiske thrillere er ganske creepy og tror ikke et barn forstår det. Bare siden du spurte om vold og sex :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt lyst og se den på kino jeg også, men har en rar mistanke om at det bygger seg opp forventninger igjennom filmen som ikke skjer..og da gidder jeg ikke og se den..jeg er i hovedsak ikke så glad i europeiske filmer så med mindre dere rundt meg sier noe annet så tror jeg at jeg venter med å se den til en dag jeg kjeder meg og kan leie den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den. Ikke kjedelig. Bra norsk thriller men litt merkelig. Hadde verken lest noe om filmen eller sett traileren før jeg så den. Men ikke en film jeg ville tatt med et barn for å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Det er en psykologisk film, så da blir jo alt merkelig.

Er det noen her som skjønner hvorfor hun var våt ifølge sykepleieren hvis hun kun var på parkeringsplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket den! Kan ikke si at jeg forstod så mye av den, ble veldig forvirret i grunnen. Sitter og googler etter analyser av den nå faktisk, ble så nysgjerrig på hva som egentlig hendte og om jeg tolket det rett.

Kommer nok til å se den igjen, men nå er jeg en som elsker norske/skandinaviske filmer og psykologiske thrillere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en psykologisk film, så da blir jo alt merkelig.

Er det noen her som skjønner hvorfor hun var våt ifølge sykepleieren hvis hun kun var på parkeringsplassen?

Jeg tror (OBS SPOILER!):

De sa jo at han som ble knivstukket var vaktmesteren som var innom for å fikse noe på badet, så kanskje det var en lekkasje på badet eller noe? Jeg lurte også på hvorfor hun var våt nemlig.

Endret av Linelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en psykologisk film, så da blir jo alt merkelig.

Er det noen her som skjønner hvorfor hun var våt ifølge sykepleieren hvis hun kun var på parkeringsplassen?

Lurer jeg på også :fnise:

Følte det var noen tråder som ikke ble nøstet opp, hvis dere skjønner hva jeg mener.

F eks det med at hun var våt når hun ble funnet på parkeringsplassen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...