AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hei! Skal opp sinnsykt tidlig i morgen/natt, og har en lang dag foran meg i morgen. For å få nok søvn (8 timer) må jeg legge meg i 7-8 tiden, men hvordan blir jeg trett nok til å sovne - uten at det blir en powernap?
Wiggins Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 For å kunne sovne tidlig så må du stå opp tidlig. Hvis du er vant til å stå opp et sted mellom kl 07 og 09 til vanlig så klarer du ikke å sovne kl 20 i kveld. Du skal allikevel selvsagt gjøre det du kan for å sovne tidlig. Om du syklet en laaang tur og ble veldig sliten ville du kanskje sovne tidligere, men hvis du ikke er vant til det blir du jo fort veldig støl i morgen. Prøv heller å gå en ganske lang tur tidlig på kvelden, jeg blir i hvertfall søvnig av det. Og til neste gang du må stå opp tidlig så kan du huske på at skal du sovne tidlig så må du stå opp tidlig. Det nytter ikke å rangle til langt på natt flere dager på rad, og så legge seg tidlig for å stå opp tidlig.
Gjest Fisk16 Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Du kan enten: 1) slå deg i hodet med en stekepanne :D 2) for å unngå varige men, og kansje få en litt mer behagelig søvn. Finne en aktivitet du trives med, og bli sliten, da sovner hvertfall jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå