AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Kort innlegg: Jeg brukte tilsvarende 16 5 mg Valium daglig i 21--legalt--. Når jeg ble tvungen til å stoppe momentant av psykiatiker regnet jeg med det verste helvete et menneske kan oppleve, og kan være dødelig i utfall, og så for meg at jeg MÅTTE, enda så mye jeg ville slippe, uti det illegale markedet, den saken var avgjordt for min del så ikke psykipatiske psykiatere kan fortsette å torturere folk. Mem, jeg stoppet litt forsiktig, tok 13 stk. noen dager, så 10, og da ble jeg plutselig mye bedre, mindre angst. Så tenkte jeg, jeg slipper hele faenskapen, han psycken ble snytt for hele moroa. Dette er noen år siden, slutta brått for 4 år siden ca. I den siste tiden har angsten blitt verre igjen og jeg bruker den jeg har mest effekt av, Rivotril, ved behov. Men føler man seg dårligere på en fast dose bzd etter mange års bruk kan det lønne seg å ta en prat med legen, hvis man har en av de anstendige, de fins faktisk, for kutter legen brått og man ikke får min erfaring kan det gå helt galt. (Jeg hadde noen Valium liggende.) (Jeg tror ikke jeg er frisk nok til å svare på henvendelser ang. denne posten.)
silimilo Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg forstår ikke helt hva du vil ha svar på i dette innlegget her jeg.. Eller om du bare ville skrive til opplysning? Synes du var utrolig flink som kuttet ut valium av deg selv, det står det respekt av. Kjenner selv ett tilfelle som henter ut 100 av gangen, spiser dem opp på 3-4 dager og har ett helvete til neste gang hun får resept. Vet ikke om jeg kan hjelpe deg med svar på denne tråden, da må du skrive litt mer om hva du vil med innlegget.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg forstår ikke helt hva du vil ha svar på i dette innlegget her jeg.. Eller om du bare ville skrive til opplysning? Synes du var utrolig flink som kuttet ut valium av deg selv, det står det respekt av. Kjenner selv ett tilfelle som henter ut 100 av gangen, spiser dem opp på 3-4 dager og har ett helvete til neste gang hun får resept. Vet ikke om jeg kan hjelpe deg med svar på denne tråden, da må du skrive litt mer om hva du vil med innlegget. TS. Nei, hensikten er å få flest mulig til å prøve om medisinene ligger i toleranse-abstinens, øker angsten og senker livskvaliteten, under forutsetning av at man har en etisk lege som ikke kutter medisinene tvert. Det var veldig enkelt for meg å kutte valiumen siden jeg hadde gått gjennom en lang pinefull toleranse-abstinens og medisinene virket som anti-benzodiazepiner, ingen positiv effekt før toleranse ble bygd opp igjen, og det går sakte!! Visste ikke at noen benytter benzoer som hun du nevnte, gå så mange dager i den abstinensen for 3 dager med 100 tilsammen. Det viser jo at de har potensiale for ekstrem "vanedannelse". Men jeg kaller ikke benzodiazepiner "vanedannende", de er potensielt vanedannende, mange bruker de ett år, 5, noen måneder, og slutter uten å tenke på medisinene mer.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Kort innlegg: Jeg brukte tilsvarende 16 5 mg Valium daglig i 21--legalt--. 21 ÅR, altså. Glemte det.
Kosemose Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Kjære TS Vi har nulltolleranse i fht å diskutere dosering av medisin her i forumet. Årsaken er at vi aldri kan vite hvilke kompetanse som ligger til grunn for de rådene som blir gitt, og dette er jo som du er inne på, alvorlige saker. Jeg stenger derfor tråden, men jeg vil også si at jeg syns det høres ut som om du har klart å kvitte deg med en medisinavhengighet som det står respekt av! Mvh Kosemose, mod
Fremhevede innlegg