Mr.Omg Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Er det noen her som har et eller flere tips til hva jeg kan gjøre i Oslo mellom kl8-10 på lørdager og søndager? Jeg trenger virkelig råd. Må ha noe å gjøre på den tiden
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Trene, drikke kaffe, lese avis eller spise frokost på kafé, gå en tur i en park
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Gå på Hotel Royal Christiania og spis frokost!
Gjest Marregutt Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Er det noen her som har et eller flere tips til hva jeg kan gjøre i Oslo mellom kl8-10 på lørdager og søndager? Jeg trenger virkelig råd. Må ha noe å gjøre på den tiden Løp en tur i marka / les en bok/ tusle rundt i byen
meca Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Spiser frokost på the nighthawk diner på løkka! 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Spise frokost på ett av de koselige bakeriene eller kaffebarene. Rusle tur i en park
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 oslo har reptilpark, natur historisk museum, teknisk museum, botanisk hage..og en hel hæv av andre attraksjoner F.eks akershusfestning.. forsvarsmuseum..
chikako Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 oslo har reptilpark, natur historisk museum, teknisk museum, botanisk hage..og en hel hæv av andre attraksjoner F.eks akershusfestning.. forsvarsmuseum.. Museene åpner stort sett i 10\11-tida nå på høsten
Gjest Purple Haze Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 Merker at jeg ble litt nysgjerrig på hvorfor du MÅ ha noe å gjøre akkurat mellom 8 og 10 i helgene Du har jo fått mange gode forslag her. Selv liker jeg å sove lenge i helgene og bare ta det med ro på morgenen. Det er det beste med helga for min del, å ikke måtte stresse med noe på morgenen. Hva med å trene, gå ut og spise frokost og lese en haug med aviser, gjøre hus-eller hagearbeid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå