Joe Skrevet 8. oktober 2011 #21 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er litt ny, og har ikke rukket å legge merke til så mange, men jeg synes Yme er artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 8. oktober 2011 #22 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg liker mange her på forumet jeg. Og siden jeg helst holder meg på ordleker, er det de som er mest aktive der jeg legger merke til. Der er mange flere som er interessante, vennlige, morsomme og ikke minst kloke her inne og jeg syntes de fortjener 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thelife Skrevet 8. oktober 2011 #23 Del Skrevet 8. oktober 2011 Katten, steinar40 , yvonne, hunderlady er de jeg kommer på i slengen, hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 9. oktober 2011 #24 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg liker katten selv om han irriterer meg av og til. Right back at you. Utover det er det for mange fine mennesker her til å nevne dem. Ingen fortjener å bli glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 9. oktober 2011 #25 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vet ikke om dette er "greit" å si her inne siden det er en positiv tråd, men jeg pleide å mislike BettyBoop28 tidligere, men ettersom tiden har gått har jeg faktisk gått over til å like henne! Førsteinntrykk er ikke alltid riktig Jeg syns også Imli fortjener litt skryt fordi hun alltid går sin egen vei. Ikke fordi hun nødvendigvis er veldig ekstrem i sine meninger, men fordi hun allikevel skiller seg ut i en diskusjon fordi hun ikke er redd for å mene det hun mener, og tør å fortsette selv om mange er uenige (det er i det minste det inntrykket jeg har ) Jeg syns også MorAase er en god person å ha på dette forumet, selv om jeg skulle ønske hun kunne utdype sine meninger litt bedre noen ganger. Men absolutt en bruker jeg har lagt merke til og som bidrar til spennende diskusjoner! Også vil jeg rose Belladonna for hennes aktivitet i språkforumet, fordi hun er en sånn person som får meg til å ville lære mer, til å ville bli bedre. Okei, når jeg leser gjennom dette ser jeg at alle disse brukerne er mennesker jeg ofte er uenige med, men det er godt å vite at jeg kan sette pris på dere uansett Og til slutt vil jeg gjerne rose moderatorene fordi de gjør sitt beste for å gjøre KG til et godt forum. De gjør frivillig arbeid som faktisk er nødvendig for å ha et fungerende forum, så all respekt til dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 9. oktober 2011 #26 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Giacomo_P liker jeg veldig godt. Jeg leser alle innleggene hans med en klok gammelmannstemme oppi hodet mitt Han har iallefall mye klokt å komme med, og er veldig høflig. Dessuten hjalp han meg mye en gang jeg var nedbrutt og anonym her inne. Endret 9. oktober 2011 av Raindrops 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 9. oktober 2011 #27 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg synes også jeg har lært mye av IGrosny! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 9. oktober 2011 #28 Del Skrevet 9. oktober 2011 Syns det er mange flotte personligheter her inne, men om jeg skal velge ut en spesiell må det nesten bli Yvonne. Jeg også har stor glede av hva Yvonne skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. oktober 2011 #29 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Foruten MorAase er jeg også fan av Cuckold, Belladonna, Purple Haze, Tabris, Katten og QueenPenelope. Det er en hel haug her inne jeg ikke alltid er enig med, men som lager liv i diskusjoner og gjør dem interessante. HunterLady bl.a. savner jeg i seksualforumet. Egentlig veldig mange som skulle vært nevnt her, men jeg husker ikke nicket til alle Endret 9. oktober 2011 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. oktober 2011 #30 Del Skrevet 9. oktober 2011 MorAase og Yme har gitt meg mang en god latter! Fantastiske brukere, som hadde jeg hadde savnet om de forsvant. Katten kommer også med mye bra! Supraspinatus og Lance er forøvrig heltene mine inne på kosthold og trening 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. oktober 2011 #31 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg syntes bettyBoop28 har mange gode innlegg. Hun tør å være seg selv og å si det hun mener, selv om jeg ikke alltid er enig med henne, respekterer jeg henne veldig! Syntes også katten er morsom å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. oktober 2011 #32 Del Skrevet 9. oktober 2011 Herregud jeg glemte Yme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2011 #33 Del Skrevet 9. oktober 2011 Cuntzilla skriver det jeg ofte ønsker å formidle, men ikke nødvendigvis får til. Hun formulerer seg kjempegodt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizette Skrevet 9. oktober 2011 #34 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg synes det er mange flotte brukere her, men hvis jeg skal trekke frem en som ikke allerede er nevnt, vil jeg nevne Uglefot. Jeg synes hun skriver mye morsomt, har en slags underfundig humor som jeg liker veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 9. oktober 2011 #35 Del Skrevet 9. oktober 2011 Havbris, ho har alltid så gode råd når det kjem til forhold og familieliv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 9. oktober 2011 #36 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jaaa, Belladonna er ei stilig og velreflektert dame. Og QueenPenelope har jeg også merket meg som ei trivelig dame med mange gode utspill og innspill i flere debatter Og Pingting og Antlers...og og... Veldig mange fine folk her, men jeg kommer jo nesten ikke på noen nick. Må bare kaste meg på etterhvert som jeg ser andre nevne navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 9. oktober 2011 #37 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 9. oktober 2011 #38 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg synes det er mange flotte brukere her, men hvis jeg skal trekke frem en som ikke allerede er nevnt, vil jeg nevne Uglefot. Jeg synes hun skriver mye morsomt, har en slags underfundig humor som jeg liker veldig godt Helt enig, tar meg alltid i å smile når jeg leser innlegg av Uglefot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audry76 Skrevet 9. oktober 2011 #39 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er en rimelig passiv bruker her, men har likevel noen jeg husker - Vampen - er ofte enig med deg, og du skriver jævlig bra:-) - Purple Haze - har en reflektert og deilig måte å skrive på - Hun som har Oda Krogh som avatar... - Og han som har en gammel indianer - ofte jeg IKKE er enig, men han er morsom... - Også Audry!! Hun er her ikke så ofte, men hun er virkelig reflektert og morsom :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 11. oktober 2011 #40 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) De aller, aller fleste på KG er hyggelige!! Dessverre er det mange jeg ikke husket navnet på. Yme får meg alltid til å le! Samme med Padawan, pluss at han har et kult brukernavn. Katten er jeg ofte enig med, og når jeg ikke er det respekterer jeg likevel måten han legger frem ting på. Purple Haze og Havbris har jeg lagt merke til som ålreite, reflekterte brukere. Sobril virker kjempeålreit!! Anuket liker jeg veldig godt! Virker smart og grei, og liker musikaler!! En person det hadde vært artig å treffe tror jeg. Endret 12. oktober 2011 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå