Gjest care Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg synes du fortjener en egen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 Tuuuuuuuusen takk! :D :D :D Men jeg startet i all beskjedenhet en selv også - tror vi begge laget en tråd om dette omtrent likt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. desember 2003 #3 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja ja, man kan vel ikke få for mye oppmerksomhet på en bursdag, kan man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. desember 2003 #5 Del Skrevet 5. desember 2003 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting, og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. desember 2003 #6 Del Skrevet 5. desember 2003 Grattis!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #7 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer så mye med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 5. desember 2003 #8 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. desember 2003 #9 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer med dagen, Pjusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*perfecta* Skrevet 5. desember 2003 #10 Del Skrevet 5. desember 2003 Grattis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. desember 2003 #11 Del Skrevet 5. desember 2003 Hurra! Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. desember 2003 #12 Del Skrevet 5. desember 2003 Ååååå!!! Er det bursdag på gang??? KJEMPEGRATTIS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 5. desember 2003 #13 Del Skrevet 5. desember 2003 Grattis med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 5. desember 2003 #14 Del Skrevet 5. desember 2003 Tusen takk for alle gratulasjoner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. desember 2003 #15 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg gratulerer her også jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. desember 2003 #16 Del Skrevet 6. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. desember 2003 #17 Del Skrevet 6. desember 2003 Gratulerer ! Samtidig kan jeg si at jeg alltid setter pris på støtten du ofte gir meg i min oppgitthet over min sønn ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. desember 2003 #18 Del Skrevet 6. desember 2003 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 6. desember 2003 #19 Del Skrevet 6. desember 2003 Mange gratulasjoner Pjusk! Og god bedring :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå