Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bestilte en pakke med diverse godsaker fra iherb i går kveld. Utålmodig som jeg er valgte jeg levering gjennom UPS, leveringstiden som stod skrevet var alt fra 2-5 dager. Noen som har erfaring med levering gjennom UPS (eller DHL), og i så fall hvor lang tid tok det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har liten erfaring med DHL:( Det billigste alternativet tar som regel 10-14 dager før pakken er i postkassen min. Håper det går raskere for din bestilling!

Skrevet

Som regel 2-3 dager for meg. :) Det er iaf 5 pakker.

Skrevet

Takk for svar! :) Da satser jeg på at den kommer i løpet av morgendagen.

Skrevet

Kupper tråden litt og spør: noen som har negative erfaringer med iHerb? Har lest litt ymse om dem på rundt om på internett... Bestilte selv en liten vare i går og fikk en rar mail om at jeg måtte sende dem kopi av kredittkortet mitt for å verifisere at jeg er kortets eier!? Shady, spør du meg...

Skrevet

Kupper tråden litt og spør: noen som har negative erfaringer med iHerb? Har lest litt ymse om dem på rundt om på internett... Bestilte selv en liten vare i går og fikk en rar mail om at jeg måtte sende dem kopi av kredittkortet mitt for å verifisere at jeg er kortets eier!? Shady, spør du meg...

Det er visst vanlig at utenlandske kjøpere får denne mailen første gang de bestiller fra iherb. Står mer om dette på sidene dems. Har bestilt fra de mange ganger uten problemer, eneste er posten i Norge som er treg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...