Gå til innhold

Trening av pvc (?) muskler


Janis

Anbefalte innlegg

(jeg har ikke skrevet mye her inne, men nå gjemmer jeg meg ikke under AB lengre. :sjenert: )

Jeg har to svangerskap bak meg. Et for 9 år siden, og et for noe over 3 år siden.

Med den siste så tok jeg ks, pga at babyen var enorm.

Når det gjelder sex livet, så føler jeg meg "vid" Jeg trener musklene noe, men ikke nok tydeligvis. Jeg er så lite følsom innvendlig. Sex er godt det altså, men ved penetrering, så får jeg ikke så mye ut av det. (og ikke noe vondt om mannen min som jeg elsker veldig høt :rodmer: )

Dette begynner å bli frustrerende. Jeg har aldri hatt vaginal orgasme. Hvordan få til det?

Huff, dette er flaut :sjenert:

Erfaringer? Tips til vaginal orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(jeg har ikke skrevet mye her inne, men nå gjemmer jeg meg ikke under AB lengre. :sjenert: )

Jeg har to svangerskap bak meg. Et for 9 år siden, og et for noe over 3 år siden.

Med den siste så tok jeg ks, pga at babyen var enorm.

Når det gjelder sex livet, så føler jeg meg "vid" Jeg trener musklene noe, men ikke nok tydeligvis. Jeg er så lite følsom innvendlig. Sex er godt det altså, men ved penetrering, så får jeg ikke så mye ut av det. (og ikke noe vondt om mannen min som jeg elsker veldig høt :rodmer: )

Dette begynner å bli frustrerende. Jeg har aldri hatt vaginal orgasme. Hvordan få til det?

Huff, dette er flaut :sjenert:

Erfaringer? Tips til vaginal orgasme?

Siden du har slappe muskler. Kommer ikke g-punktet i god nok kontakt med penis under samleie. Dersom du hadde klart å knipe godt rundt. Ville du følt mere.

Siden du mangler muskler og følsomhet.Så må ditt g-punkt stimuleres DIREKTE. Tror du får det best til med fingrene dine eller en dildo med g-punkts stimulerende fasong.Alltså den har en tupp som peker oppover.Slik at det blir lettere å få direkte trykk/stimulering av g-punktet. Bli bedre kjent med g-punktet.Og stimuler det direkte. Hæres ikke ut som om du vet hvor det er engang. Så det bør du lære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Når du skal trene musklene i underlivet skal du knipe, akkurat som om du skulle stoppe urinstrålen når du tisser. Ta 15-20 repitisjoner et par ganger om dagen. Kjekk trening, da det kan utføres når som helst og hvor som helst ;)

Prøv også å knipe under samleie. Det får du til etter litt egentrening en stund. Lærte du ikke dette på føden etter at du fødte vaginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...