Gå til innhold

Hvilken musikk liker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken musikk liker du? Rock, pop, metal, jazz etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rock, pop, metal, jazz osv. :P Man må jo være litt allsidig, hvis ikke blir det kjedelig ... Holder meg mest til rock/metal, og holder meg hovedsakelig unna hiphop og rap. Og synes god gammel r'n'b er mye bedre enn det de holder på med nå.

Skrevet

Rock, metal

Skrevet

Punk og metal.

Skrevet

Jeg liker ting fra klassisk, listepop, disco, punk, folklore, visesang, heavy, rock, indie, ja, egentlig liker jeg ting fra alle mulige genre, og klarer ikke begrense meg til en bestemt type musikk. Og hvorfor skulle jeg? Så lenge det har det lille ekstra og gir meg noe, så digger jeg det! :romeo:

• Liker 1
Skrevet

Mye rart egentlig.. mye 60- og 70-talls rock, en del nyere rock, blues-rock, noe jazz og soul, litt punk, en del eldre og nyere pop, viserock... musikalmusikk.. Og veldig mye mer egentlig :P

Er egentlig lettere å nevne det jeg ikke liker :P Er ikke noe særlig fan av death metal, men kan like noe heavy. Techno og trance har jeg ikke mye til overs for.

Skrevet

Trance, ambient, chillout, Balearic Beat, dubstep, house og progressive.

En skjelden gang litt rock eller pop.

Skrevet

Noe jeg liker.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Enklere å si hva jeg ikke liker. Danseband, trance, korpsmusikk og country(liker noe country da). Ellers er jeg temmelig altetende, men hører mest på rock og metal.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hører mest på Alternative metall som Linkin Park. De går vel kanskje under rein metall også mulig de går litt under noe sånn techno greier nå også i og med at den nyeste CD'n deres ikke blir sett på som noe metall.

Ellers så hører jeg på det aller meste så lenge teksten i sangen har en bra mening og man evt kan kjenne seg igjen i noe av det de synger om. :)

Gjest Badabing
Skrevet

Mye forskjellig!

60 og 70 talls rock, gammel punk, noe world music, noe jazz, noe bluesinspirert rock, noe gubberock, noe trip hop, noe indierock og noe progressiv rock, noen sære syngedamer. Men mye forskjellig rock, ja :) noe pop kan jeg høre på også, bare det ikke blir altfor intetsigende.

Det jeg hører minst på er vel trance og dance som jeg ble ferdig med da vi skiftet årtusen, og hip hop har jeg vel også blitt litt ferdig med. Death metal har jeg aldri likt, ei heller 80 talls-metal.

Skrevet

Rock (helst eldre type), metal (nesten alle undersjangerene), country.. Ja. Det er de sjangerene jeg liker og hører på. Men jeg kan fenge meg på en og annen sang innen de fleste andre også. Det finnes til og med en dupstep sang jeg liker!

Skrevet

Metal, metal og metal :D

Gjest badeand1
Skrevet

Metal, metal og metal :D

Hvilke band hører du på? ^^

Skrevet

Mye forskjellig!

60 og 70 talls rock, gammel punk, noe world music, noe jazz, noe bluesinspirert rock, noe gubberock, noe trip hop, noe indierock og noe progressiv rock, noen sære syngedamer. Men mye forskjellig rock, ja :) noe pop kan jeg høre på også, bare det ikke blir altfor intetsigende.

Det jeg hører minst på er vel trance og dance som jeg ble ferdig med da vi skiftet årtusen, og hip hop har jeg vel også blitt litt ferdig med. Death metal har jeg aldri likt, ei heller 80 talls-metal.

Det høres ut som vi har veldig lik smak :rodmer::jepp:

Skrevet

Jeg liker jazz, pop, rock, metal, blues, country. Egentlig det meste bortsett fra enkelte artister.

Gjest Badabing
Skrevet

Det høres ut som vi har veldig lik smak :rodmer::jepp:

Da bør jeg vel nesten sjekke ut Spotify-lista di! ;)

Skrevet

Det må du gjerne gjøre :fnise: Den går gjennom mye oppryddning for tida da :P

Skrevet (endret)

Hvilke band hører du på? ^^

Ojj ^^ Det er det samme som å spørre kva matvarer eg liker :P Høyrer på maaaaaaaaaaaaaaaaaange band :P

Men, dei eg spele mest no:

- Children of bodom.

- Chrome Divisjon.

- Judas Priest.

- Crashdiet.

- Falconer.

- Motörhead.

- Raintime.

- Turboneger.

- Volbeat.

- Kvelertak.

Og mange fleire :P

Edit: Gløymde heilt Cavalera Conspiracy!!

Endret av muesli_5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...