Gjest Maren Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Jeg er gravid i midten av 2 termin og tenkte det kanskje kunne være lurt å spørre dere jenter som allerede har fått noen barn og vært gjennom dette før. Jeg har alltid hatt litt utflod selv om jeg ikke har hatt noe sykdom, sopp eller lignende. Etter jeg ble gravid har det naturlig nok blitt mer, men i 1 trimester var den veldig tjukk og gul, noe legen mente var helt normalt, nå i 2 trimester har den blitt mer gul-lyse grønn... Legen mener dette også er normalt så lenge det ikke lukter/klør, noe det ikke gjør men burde jeg sjekke opp dette hos en gynekolog uansett? Andre som hadde det sånn? Blir redd for bakteriell vaginose da det kan føre til for tidlig fødsel... Men legen min avblåses det og, og jeg føler ikke han bryr seg så mye. Han tar for eks aldri blodtrykket på kontroller dersom jeg ikke spør så han er litt sløv...
acna Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg spurte min lege om det samme (fordi på nettet står det at grønn utflod betyr infeksjon). Jeg fikk beskjed om at grønn utflod ikke var uvanlig under graviditet. Hvis jeg klødde, burde jeg bruke canesten, noe jeg også gjorde. Jeg fødte bare få dager før termin...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå