AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #21 Skrevet 8. oktober 2011 Tro meg? Dette er da kjent informasjon. Om du ser nederst i tråden står det hvor mange som er inne i tråden, samt nicket til de medlemmene som ikke har valgt å skjule seg i forumet. Når du bare leser, så står nicket ditt med vanlig skift. I det du begynner å skrive, står nicket ditt med kursiv. Vi har bare vært 2 inne i denne tråden flere ganger. Nicket ditt står i kursiv, helt til AB poster innlegg, da er nicket ditt plutselig tilbake i vanlig skrift. Og som sagt, når man bare er to i tråden, og den ene er meg, så skal man altså ikke være rakettforsker for skjønne hvilket nick som skjuler seg bak AB. Om du ikke tror meg, så må du gjerne spørre rundt i forumet. At nick står i kursiv når man skriver er ikke akkurat en statshemmelighet. Du gjør hva du vil, jeg prøvde faktisk bare å være grei, for jeg regner med at du poster som AB fordi du ikke ønsker å bruke nicket litt. Da er det liksom litt dumt at nicket ditt faktisk syntes litt lenger ned på siden. Aha, der lærte du meg faktisk noe nytt, og tusen takk for det :-) Men vi er nok flere AB her inne, for jeg har ikke postet alle AB-postene Så vet du det
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2011 #22 Skrevet 8. oktober 2011 Hmm.. tror jeg kan leve med de fleste av disse reglene. Hvordan stiller du deg til flerkoneri og kvinnens plass i hjemmet/samfunnet? Vel, teller det om jeg er positiv til flermanneri? Jeg har nemlig tenkt å skaffe meg et harem. Folk skal få styre litt selv, hvem som tar oppvaska og lager middag kan være en av de områdene hvor folk kan få bestemme litt selv. Kanskje. Men jeg skal selvfølgelig ikke ha noe av at det gjøres forskjell på kjønnene! Og de som kommer i kategorien kvinneundertrykkende gubbefaen eller hysterisk fruentimmer kommer jo uansett i kategorien irriterende, så de plukkes selvfølgelig ut av samfunnet ganske raskt. Er du irriterende, så er du irriterende. Hva man har mellom beina har fint lite å si i mitt nye, bedre samfunn.
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2011 #23 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er sjeleglad dette aldri blir en realitet! You of little faith! Men jeg forstår din bekymring. Det vil sikkert bli trist for deg å måtte tre ut av Onepicen og la være å legge ut middagsplanene på fb!
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2011 #24 Skrevet 8. oktober 2011 Aha, der lærte du meg faktisk noe nytt, og tusen takk for det :-) Men vi er nok flere AB her inne, for jeg har ikke postet alle AB-postene Så vet du det Hehe, ja, jeg vet at det er mange som bruker AB. Jeg tviler på at en bruker hadde klart å poste så mange innlegg. Men om du faktisk vil være anonym, så fikser du det når du logger inn. Der kan du huke av for at andre ikke skal se deg i forumet eller noe. Da står du som anonym bruker når du går inn i en tråd, så nicket ditt kommer ikke opp verken når du leser eller skriver.
Genesis Skrevet 8. oktober 2011 #25 Skrevet 8. oktober 2011 You of little faith! Men jeg forstår din bekymring. Det vil sikkert bli trist for deg å måtte tre ut av Onepicen og la være å legge ut middagsplanene på fb! Jeg bruker ikke onepiece og er lite personlig på facebook, men har allikevel en oppfatning om at dikatturet tidsalder er omme! Lykke til på ferden
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2011 #26 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg bruker ikke onepiece og er lite personlig på facebook, men har allikevel en oppfatning om at dikatturet tidsalder er omme! Lykke til på ferden Er den egentlig det? Det er da nok av diktaturer i verden ennå. Forskjellige typer dikaturer har dukket opp i rundt omkring i hele verden så langt tilbake vi kan komme. Platons tanker om det perfekte samfunn har f. eks mange diktatoriske og totalitære trekk. Jeg har heller ikke den samme troen på at diktaturer er utgått på dato, jeg tror dessverre de kommer til å fortsette å poppe opp som paddehatter med jevne mellomrom. Men dette er en avsporing! Denne tråden handler om mitt perfekte samfunn, hvor alt som er irriterende fjernes! Og det er jo nettopp det som er poenget med denne tråden, hvor mye bedre verden ville ha blitt om alle fordommer, irritasjoner og kategoriseringer fikk dominere. Og selvfølgelig, viktigst av alt, at JEG alltid har rett. Er du uenig er det fordi du tar feil.
sebastianen Skrevet 8. oktober 2011 #27 Skrevet 8. oktober 2011 Er den egentlig det? Det er da nok av diktaturer i verden ennå. Forskjellige typer dikaturer har dukket opp i rundt omkring i hele verden så langt tilbake vi kan komme. Platons tanker om det perfekte samfunn har f. eks mange diktatoriske og totalitære trekk. Jeg har heller ikke den samme troen på at diktaturer er utgått på dato, jeg tror dessverre de kommer til å fortsette å poppe opp som paddehatter med jevne mellomrom. Men dette er en avsporing! Denne tråden handler om mitt perfekte samfunn, hvor alt som er irriterende fjernes! Og det er jo nettopp det som er poenget med denne tråden, hvor mye bedre verden ville ha blitt om alle fordommer, irritasjoner og kategoriseringer fikk dominere. Og selvfølgelig, viktigst av alt, at JEG alltid har rett. Er du uenig er det fordi du tar feil. Hehe bare vent Vampen . Jeg skal få tak i en ring , og kreke meg opp på toppen av fjellet og tre den på nesa . Da kan du ikke lukte noen ting .
Holar Skrevet 8. oktober 2011 #28 Skrevet 8. oktober 2011 O store Vampen. Kan jeg begynne å brenne husene til de av mine naboer som ikke underkaster seg ditt styre?
Tabris Skrevet 8. oktober 2011 #29 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er for vampismen! (Selv om jeg nok kommer til å lese Knausgård i skjul. ) Ellers er det jo ingen som vet alle svarene bedre enn sofa-KGere, så her er det bare å kjøre på.
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. oktober 2011 #30 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg stemmer på Vampen, kommer til å marsjere i takt for deg, så lenge jeg får høre på min outrerte musikk, la kvinner være kvinner og lese Nygårdshaug med lommelykt etter rosignal.
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2011 #31 Skrevet 8. oktober 2011 Hehe bare vent Vampen . Jeg skal få tak i en ring , og kreke meg opp på toppen av fjellet og tre den på nesa . Da kan du ikke lukte noen ting . Nå syntes jeg du er litt ekkel her! Å voldta nesa mi med en ring syntes jeg ikke minner så mye om den kjærligheten og beundringen jeg har beordret!
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2011 #32 Skrevet 8. oktober 2011 O store Vampen. Kan jeg begynne å brenne husene til de av mine naboer som ikke underkaster seg ditt styre? Om du er en lojal undersått er sjansen stor for at du kan få en toppstilling i skrotnissekompaniet. Altså de som har jobb å ta seg av illojale skrotnisser, ikke at de er skrotnisser! Tysting og forsvar av regimet vil selvfølgelig belønnes rikt!
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2011 #33 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er for vampismen! (Selv om jeg nok kommer til å lese Knausgård i skjul. ) Ellers er det jo ingen som vet alle svarene bedre enn sofa-KGere, så her er det bare å kjøre på. Jeg stemmer på Vampen, kommer til å marsjere i takt for deg, så lenge jeg får høre på min outrerte musikk, la kvinner være kvinner og lese Nygårdshaug med lommelykt etter rosignal. I all verden skal dere begynne å være obsternasige allerede FØR jeg har tatt makta?! Knausgård er og blir contraband, men jeg kan vurdere å snu nesa i en annen retning om holdningene forøvrig er gode! Og siden jeg som overlord(inne) er svak for smiger, så teller både forståelse for min soleklare rett og løfter om å masjere i takt tungt!
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2011 #34 Skrevet 8. oktober 2011 Gorgonzola: med tanke på min plan om å bli Lille-Sauron må jeg si at jeg stiller meg litt skeptisk til den nye avataren din...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå