Gå til innhold

Tatovering

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hei :)

Jeg har sendt mail til forskjellige tattoo og piercing studioer her i nærheten og spurt om hva minsteprisen for en tatovering er, men har ikke fått noe svar.

Noen som vet?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Swipper
Skrevet

Når jeg tok min første tattoering så ga jeg dem papiret med bilde av det jeg hadde tegnet også la de en sånn "form" over og den formen den passet i hadde en egen pris om du skjønner? Min er ca 10 cm lang og 5 cm bred og kostet 800 så ville kanskje tenkt en minstepris på 2-3 hundre kroner?

Skrevet

Minsteprisen er somofest 900-1000.

Skrevet

Minste pris der jeg ble tatovert var 550.- Tok kun en liten tatovering som tok ti minutt og betalte dette.

Skrevet

er irundt 800 kr for en minstepris ja :)

Gjest Swipper
Skrevet

Minsteprisen er somofest 900-1000.

Som sagt over så kostet min 800 og det er på et veldig bra sted og ikke sånn jalla greier. Venninna mi hadde mindre og betalte 600. Kommer kanskje litt ann på hvor i landet man tar? Tok min første i Buskerud, mens min andre i Oslo. Den fra Oslo kostet 2000 kr og er ca 25x5 cm.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Åja :)

Takker for svar fra alle sammen!

Tenkte jeg skulle få meg en liten note eller noe siden musikk betyr mye for meg og har hjulpet meg igjennom en hel del i noen av mine veldig tunge perioder. :)

(Bare sånn til info, siden mange tar en tatovering som ikke har noen spesiell mening)

Gjest Swipper
Skrevet

Åja :)

Takker for svar fra alle sammen!

Tenkte jeg skulle få meg en liten note eller noe siden musikk betyr mye for meg og har hjulpet meg igjennom en hel del i noen av mine veldig tunge perioder. :)

(Bare sånn til info, siden mange tar en tatovering som ikke har noen spesiell mening)

Så gøy :) Har en note selv, av samme grunner som du skriver. Er SÅ fornøyd!

Gjest otrivin
Skrevet

Det varierer, har vært to steder. Ene var det 1500 og andre 2000.

Skrevet

Svigerinna mi er tatovør, og hun sier at det er "ut" å spørre om minstepris. De fleste tatovører tar timespris og tar betaling deretter.

Skrevet

Svigerinna mi er tatovør, og hun sier at det er "ut" å spørre om minstepris. De fleste tatovører tar timespris og tar betaling deretter.

Gjest Apophis
Skrevet

Pleier vel å være rundt 1000-1500 kr, sistnevnte er ihvertfall prisen de har der eg har fått mine fire (men eg får det billigere siden tatovøren "min" liker stilen eg velger så godt :gjeiper: ). Selv om man bare skal ha ein liten ein er det minsteprisen.

Sjekk opp i om de har heimesider, av og til står det noe info der.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Aah, får snart litt penger så da får vi se om jeg får somlet meg til å dra på et studio og forhøre meg litt :)

Takker for alle svar! :)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Så gøy :) Har en note selv, av samme grunner som du skriver. Er SÅ fornøyd!

Er noten liten eller stor? evt. Hvor har du den hen? :)

Gjest Swipper
Skrevet

Er noten liten eller stor? evt. Hvor har du den hen? :)

Ca 10 cm lang og 5 cm bred +- Har den bak i nakken så jeg kan velge å ha håret løst/oppsatt gå med skjerf/uten skjerf alt ettersom om jeg vil at den skal syns og ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...