AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har en sønn på 19 og gleder meg så veldig til å bli bestemor! Jeg savner så veldig å ha en baby i familien, det yngste familiemedlemmet er ti år og det er lenge siden hun var baby nå. Er dere voksne damer her inne også babysjuke? Skal ikke ha flere selv, altså, jeg bare savner nærkontakten med en baby så veldig!
latterbox Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 sett inn kontaktannonse i avis kanksje noen småbarnsmødre vil være din venn/ bruke deg som barnepike Ikke la dette gå ut over den alt for unge sønnen din. Få menn i den alderen er klar til å få barn, gi det noen år. kanskje 10
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Å ja. Det hender jeg tenker tilbake på tiden med baby. Det er noe helt spesielt. Skal ikke ha flere barn og mine er store så nå venter jeg på å bli bestemor. Tror nok jeg får vente litt
Gjest lærer Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 De finnes bla gjennom barnevernets lavterskeltilbud steder der du kan melde deg som frivillig "bestemor" el. Mange familier som har flyttet. Invandrer familier, men også norske, som ikke har egen familie i nærheten og ønsker denne kontakten og litt avlastning i hverdagen. Dette kunne jo være noe for flere?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Det finnes et tilbud som heter HomeStart i noen kommuner. Sjekk ut om det kan være noe for deg å melde deg som frivillig barnevakt her. Dette tilbudet hjelper hovedsaklig småbarnsfamilier (såvidt jeg har forstått det) der foreldrene sliter litt ekstra enten psykisk eller på andre måter..
Gjest Purple Haze Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har voksne barn, og har ikke noe i mot å bli bestemor, men sønnene mine er ikke klare for oppgaven enda. Godt at jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage, så får jeg dekket det behovet daglig Jeg savner ikke babytiden, liker dem bedre når de blir litt større jeg, da Babyer er søte, det er ikke det, men aldri om jeg hadde orket å ha baby i huset nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå