hederlig Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) At man idet datamusen klikker seg inn på KG gjør at man ankommer riket til moralens skytsengler er vel ikke helt nytt for de som har brukt litt av sin tid her inne. Her blir man dømt nedenom og under av alt fra drikking til blackouts, julebordsflørting med gifte ringefingre og sjalusi på beinmagre blondiner. For ikke å nevne utroskap, utseendetmodifikasjoner i form av for eksempel to store frontpartier fylt med silikon, eller rundbrennermentalitet som sjonglerer minst fem potensielle på samme tid. Forståelig nok. Så, over til den lille leken! Hva er deres synder dere av egen selvrespekt til nå ikke har turt å skrike ut om på KG? Endret 7. oktober 2011 av hederlig
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg røyker innendørs hver fredag, selv om jeg har barn boende hjemme. Da drikker jeg vin og røyker ti sigaretter - med gjennomtrekk i stua.
Mynona Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg bruker skjørt på vintern noen ganger. (det er faktisk ikke lov i følge en tråd jeg har lest. Da er man nemlig så dum som et brød, og i tillegg er man litt horete) 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har brølt Din forbannade drittunge til sønnen min. 2
Gjest Blubberella Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg spiser sjokolade og drikker brus selv om jeg er overvektig og vet at jeg ikke burde. Og den største synden av de alle: jeg koser meg med sjokoladen og colaen og har ikke så veldig dårlig samvittighet. Jeg klarer helt fint å leve som lubben og glad! 20
Gjest Blubberella Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg bruker skjørt på vintern noen ganger. (det er faktisk ikke lov i følge en tråd jeg har lest. Da er man nemlig så dum som et brød, og i tillegg er man litt horete) Haha jasså? Da er isåfall jeg også litt horete, for jeg går gladelig med skjørt om vinteren!
#sober# Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har gått med samme truse to dager på rad. Jeg er kjempeekkel. Jeg skjemmes. 5
Mynona Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Haha jasså? Da er isåfall jeg også litt horete, for jeg går gladelig med skjørt om vinteren! Ja, det er faktisk ikke mye som er lov altså.
hederlig Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jeg kan vel kanskje svare selv også! - Jeg har drukket meg til blackouts = Det finnes lite IQ i mitt hode. - Jeg har drevet på med flere gutter på èn gang for moroskyld i tenårene. Ingen hjertesorg fra noens side heldigvis! - Jeg har gått hjem fra byen i kjole uten voldteksalarm - heldigvis så ble jeg ikke voldtatt til tross for min unaturlig lave IQ. - Jeg har tenkt nedlatende tanker om damer over 120kg mens de knasker i seg Mc Donalds-mat. - Jeg vurderte silikon da jeg var 18, men er overlykkelig for at jeg slo det fra meg den dag i dag. - Jeg har pierca navelen, og har derfor tuklet til den naturlige kvinnekroppen. Derfor er jeg falsk og ekkel. Send me to hell! Endret 7. oktober 2011 av hederlig 1
angr Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Nå ble jeg helt forvirra, før jeg så at hederlig faktisk er kvinne, jeg så bildet og koblet gutt med en gang, så den siste posten din made no sense 1
hederlig Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2011 Nå ble jeg helt forvirra, før jeg så at hederlig faktisk er kvinne, jeg så bildet og koblet gutt med en gang, så den siste posten din made no sense Haha, me woman!
Gjest Katee Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg bruker skjørt på vintern noen ganger. (det er faktisk ikke lov i følge en tråd jeg har lest. Da er man nemlig så dum som et brød, og i tillegg er man litt horete) Haha jasså? Da er isåfall jeg også litt horete, for jeg går gladelig med skjørt om vinteren! Jeg også! Er vi en klikk nå? Da er vi nok mildt sagt ille ute! 2
Gjest Solmåne Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg sier at joggebukser er det styggeste i verden, og at jeg ikke skjønner hvordan folk kan gå med det offentlig. Men det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å hoppe rett i sambo sin joggebukse 1
hederlig Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg også! Er vi en klikk nå? Da er vi nok mildt sagt ille ute! Oh shit. Til helvete med klikker
angr Skrevet 7. oktober 2011 #15 Skrevet 7. oktober 2011 jeg generaliserer og har fordommer, helt fram til jeg får tenkt meg om, men blir fortsatt like irritert på andre som generaliserer og har fordommer 3
Mynona Skrevet 7. oktober 2011 #16 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg også! Er vi en klikk nå? Da er vi nok mildt sagt ille ute!
Raven Emerald Skrevet 7. oktober 2011 #17 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Nå ble jeg helt forvirra, før jeg så at hederlig faktisk er kvinne, jeg så bildet og koblet gutt med en gang, så den siste posten din made no sense Men det er jo fullt forståelig at du oppfattet det sånn, Siden Hederligs synder har ført til at hun nå er direkte ukvinnelig og horete, og dum attpåtil. *nikker alvorlig* Man må være forberedt på uante resultater etter å ha hengt rundt på KG en tid, skjønner jeg... Endret 7. oktober 2011 av Raven Emerald 1
Gjest Blubberella Skrevet 7. oktober 2011 #18 Skrevet 7. oktober 2011 Huff, er jeg både halvfeit, dum som et brød, litt horete OG del av en klikk på KG??? Kanskje jeg burde kaste meg selv ut frivillig herfra
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #19 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har vært utro (angrer bittert), så ifølge KG så fortjener jeg nok ikke en dritt i livet, for her er alt svart hvitt og folk sitter på sin høye hest og dømmer deg ned og nord (nord og ned?) 2
hederlig Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #20 Skrevet 7. oktober 2011 Men det er jo fullt forståelig at du oppfattet det sånn, Siden Hederligs synder har ført til at hun nå er direkte ukvinnelig og horete, og dum attpåtil. *nikker alvorlig* Man må være forberedt på uante resultater etter å ha hengt rundt på KG en tid, skjønner jeg... Ouch.. Kanskje jeg skal tukle på meg en penis bare for å gjøre det fullkomment? Eventuelt lime på litt hair extensions - skjegg i tillegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå