Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har de siste nettene våknet av at jeg er helt våt i underlivet, så våt at jeg kan se flekker på lakenet.. De siste dagene har jeg også merket problemet på dagtid, jeg kan kjenne at det renner varm væske ut fra skjeden og hele trusa blir våt. Den er helt gjennomsiktig, samme konsistens som vann og luktfri. (vanligvis er utfloden min tykk og hvit) Det renner så mye at det til og med gikk gjennom buksen...!! Kan i tilegg nevne at jeg tror jeg har fått et inngrodd hår eller noe lignende "der nede", i og med at jeg har en blemme som gjør vondt (ikke mulighet for herpes), men blemma er veldig liten og væsken kommer ikke derfra.

Har noen opplevd noe lignende eller vet hva dette kan være? Jeg er ikke gravid, og synes det er merkelig om utfloden plutselig skjifter konsistens og mengde? Det kan i forresten ikke være normalt å ha så mye utflod dersom det er det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan selvsagt aldri vite, men skal du ha mensen snart? Jeg får økt utflod før menstruasjon.

Om det ikke gir seg er det jo greit å oppsøke lege.

Skrevet

Ja, jeg skal ha mensen neste uke..men jeg pleier aldri å ha såååå mye utflod rett før mensen..dette renner dessuten bare ut, akkurat som vann...

Skrevet

Mammaen min opplevde en gang at det rant væske ut fra analen hennes. Helt sant.

Hun våknet av det om natta og det rant ut akkurat som vann i store mengder, var luktfritt og helt blankt.

Kanskje ikke det svaret du ønsket, men det minte meg om den episoden der.

Uforklarlig.

Har det pågått lenge?

Skrevet

Mammaen min opplevde en gang at det rant væske ut fra analen hennes. Helt sant.

Hun våknet av det om natta og det rant ut akkurat som vann i store mengder, var luktfritt og helt blankt.

Kanskje ikke det svaret du ønsket, men det minte meg om den episoden der.

Uforklarlig.

Har det pågått lenge?

Merkelig, hørtes nesten ut som slik det er hos meg, bortsett fra at det komme fra vagina.. Det har pågått en uke nå..får se om det forsvinner etter jeg har hatt mensen, hvis ikje får jeg gå til legen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...