Gjest Anonymous 0 0 Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 Min bestefar har gått bort. Vi skal ha sang i kirken, men vet ikke hva vi skal ha. Kan noen hjelpe meg. Den skal helst ikke handle noe om gud ol Kjenner noen til en sang med innhold som kunne passe til en gammel man som har gått bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven 3 252 6 Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 Personlig synes jeg "Eg ser" av Bjørn Eidsvåg er en nydelig sang i begravelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter 7 859 14 Skrevet 5. desember 2003 #3 Del Skrevet 5. desember 2003 "Sov på min arm" eller "Gje meg handa di" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot 0 0 Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er en nydelig sang på "kråkevigs songbok", som vi spilte i farfars begravelse. Ikke kristent innhold. Teksten er av Vinje. Den heter Den Dag Kjem Aldri http://www.hallvord.com/dikt/dendag.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling 909 0 Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er en nydelig sang på "kråkevigs songbok", som vi spilte i farfars begravelse. Ikke kristent innhold. Teksten er av Vinje. Den heter Den Dag Kjem Aldri http://www.hallvord.com/dikt/dendag.htm Jeg leste teksten - vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 0 0 Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 Vestavind av Hanne Krogh Eller orginalen Oh danny boy. Husker ikke hvem som skrev den men Johhny Cash har en fin versjon på plata "man comes around". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous 0 0 Skrevet 8. desember 2003 #7 Del Skrevet 8. desember 2003 Takk for fine tips. Vi har bestemt oss for Eg ser av B.Eidsvåg og Den dag kjem aldri ( Vinje) Så nå blir det spennende hvordan dette blir i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 0 0 Skrevet 12. desember 2003 #8 Del Skrevet 12. desember 2003 Oh Danny boy er enda finere når Eva Cassidy synger den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous 0 0 Skrevet 13. desember 2003 #9 Del Skrevet 13. desember 2003 Vi hadde også "Eg ser" i begravelsen til min bestemor! Den er nydelig! Og savnet dukker alltid opp når jeg hører den på radioen etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex 0 0 Skrevet 14. desember 2003 #10 Del Skrevet 14. desember 2003 Vi hadde Eg ser i min lillesøsters begravelse, fordi hun elsket Bjørn Eidsvåg. Jeg begynner å gråte hver gang jeg ser den reklamen på tv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå