Gå til innhold

Kylling og Maggi Juicy ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sett reklamen nesten hver kveld nå og jeg lurer på

"blir kyllingen så god og saftig som de skal ha det til om man bruker Maggi Juicy krydder og stekepose"

Ser veldig godt ut da, men er litt skeptisk ;-)

Bruker dere evt. hel kylling eller kyllingfileter og hva serverer dere til?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solmåne
Skrevet

Jeg var også skeptisk når jeg putta dette i ovnen - men jeg må si at det var SUPERNAM! :spise:

Kyllingen var god, saftig og "krydret" ved hjelp av krydderposen du skal helle i den store, klare posen.

Jeg brukte hele kyllingfileter og hadde ris, saus og salat til :)

Skrevet

Har kun gode erfaringer med de. Blir så vanvittig godt, saftig, nydelig smak.... NAM!

Brukte kylling indrefilet og grønnsaker til.

Skrevet

Og jeg syntes det smakte helt j..! Krydderet var IKKE godt, og saftig...veeel, ikke no mer enn vanlig.

Gjest Solmåne
Skrevet

Og jeg syntes det smakte helt j..! Krydderet var IKKE godt, og saftig...veeel, ikke no mer enn vanlig.

Hvilken av typene prøvde du?

Skrevet

Jeg synes det er kjempegodt! Vi pleier å skjære kyllingen i biter/strimler, så skjærer vi et utvalg av grønnsaker som vi har sammen med kyllingen. Koker eggnudler og/eller steiker nanbrød! Namnam!

Skrevet

Jeg synes det var helt greit. Ikke noe mer saftig enn vanlig, og krydderet var helt OK. Jeg liker det best når kyllingfileten får en tynn stekeskorpe, og det får den jo ikke når den stekes i pose.

Ble skikkelig skuffa, for en på jobben skrøt så veldig.. Kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Skrevet

Jeg har brukt den til kyllingfileter, og er veldig fornøyd med resultatet! :) Har prøvd både provencal og honning. Det å putte gulrotstaver, rødløk, og div inn i posen, og kanskje potetbåtene utenom er et godt tips! :)

Skrevet

Synes det er godt, men synes smaken blir litt vel "industriell", eller får veldig sånn "posemiddag"-smak. Foretrekker heller å steke og krydre selv, og deretter steke i ovn innpakket i aluminium. Synes det blir like saftig. :spise:

Skrevet

Jeg synes den smaker helt nydelig! :)

Skrevet

Takk for mange tilbakemeldinger :-)

Nå er 600 g kyllingfilet i hus og en pose Maggi Juicy, gleder meg til å prøve :-)

Hvor lang tid bør jeg regne stekingen (200 grader) når jeg steker kyllingfilet?

Skrevet

Hvilken av typene prøvde du?

Provencal. Smakte veldig kunstig.

Skrevet

Provencal. Smakte veldig kunstig.

Huff :-( Det er den jeg har tatt.....

Jaja, vi prøver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...