AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har vært sammen med min mann i noen år nå. Han er 28 år, jeg 26. Elsker å ha sex med han, men begynner å bli så lei av at han kommer så fort. Det er han også og vi prøver å finne utav hvordan teknikker vi kan lære for at han kan holde ut lengere? Han kommer etter max 2 min. Vi har ofte forspill, og han kommer like fort uten som med. Han må drive å stoppe opp under vårt korte samleie hele tiden, for ikke å komme. Som regel er det faktisk snakk om sekunder før han kommer. Vi snakker 40 sekunder... Ofte har vi sex både 2 og 3 ganger på rad (etter en stund pause) men det er ikke lenge han holder ut da heller. Enten blir han helt slapp og vi må bare avslutte (etter de gangene vi har flere ganger på rad) Ellers må han komme relativt fort. Det er enten eller. Dette er noe som plager oss begge og vi ønsker så inderlig å få råd. Når jeg ronker han og han fingrer meg, greier jeg å regulere utløsningen hans i takt med min orgasme, så der fungerer det greit. Jeg bare ronker han litt fortere og vips, så kommer han akkurat når jeg ønsker det hehe..Men dette er jo veldig irriterende under samleie når vi begge gjeren vil han skal holde ut og det simpelten ikke går..... Noen som har samme problemene her??
Gjest otrivin Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Njaaa, min type kommer også før det har gått 2 minutter (det er liksom maks), men jeg syns egentlig det fungerer greit siden jeg pleier å få dobbelorgasme på den tiden siden han gjerne har fingret/slikket meg først. Men nå har vi laget en hintegreie, at når jeg gir hint hvis jeg vil at det skal vare litt lenger, så begynner han med mattestykker (er ikke alltid det funker da), men i teorien tror jeg det skal være sånn at logikken skal "overdøve".
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Be ham onanere mer! Ja, be han onanere dødsmye, og gi seg hver gang før han er ferdig. Så fortsetter han sånn til han blir gal. Da kan man holde dødslenge etterhvert og nesten styre det selv
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Ja, be han onanere dødsmye, og gi seg hver gang før han er ferdig. Så fortsetter han sånn til han blir gal. Da kan man holde dødslenge etterhvert og nesten styre det selv Problemet er at han onanerer ikke. nada! han har ikke gjort det siden vi ble sammen. han føler det blir feil og vil heller ha sex med meg hvis han har behov. han sier at om han hadde onanert, hadde sexlysten blitt mindre. Han har ikke all verdens sexlyst fra før...
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 hmmm han er en vrien nøtt. Da er jeg tom for råd. JEg vet bare at i perioder jeg onanerer dødsmye så kan jeg ha sex i evigheter etterpå
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Hmm ook. Takk uansett. Skal ta det opp med han. Men tror virkelig at han ikke hadde fått den opp jeg, om han hadde onanert mye..Og vil jo ikke han skal gjøre noe han føler er feil heller da....
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Om ikke, så kanskje det finnes noen medisinske midler
Ellekvelle Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Kan ikke du "onanerer " han ? Om han føler det er feil å gjøre det uten deg. Så tenner du han litt i tilegg, pass på å gjøre det til lek så ikke det blir noe press, der vil vel funke mot sin hensikt igjen, kanskje? Har ikke vært borti problemet så det er en skudd i blinde. Men føler med deg, hater det om menn kommer alt for fort. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Han må onanerer til krampa tar han rett og slett.. men hvergang før han kommer må han stoppe helt! Også prøve på nytt. På den måten vil han trene seg opp til og holde ut lenger. Men ikke onaner 45 ganger på endag, for da dør man visstnok
Gjest Marregutt Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Han må onanerer til krampa tar han rett og slett.. men hvergang før han kommer må han stoppe helt! Også prøve på nytt. På den måten vil han trene seg opp til og holde ut lenger. Men ikke onaner 45 ganger på endag, for da dør man visstnok haallo, det tipset ga jeg før deg
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 haallo, det tipset ga jeg før deg Ja, det tipset var såpass genialt, at det bør du få all ære for.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #13 Skrevet 8. oktober 2011 Det er flere ting man kan gjøre for å øke utholdenheten. Det viktigste er at dere tar tida til hjelp og har det gøy i senga underveis. Husk at sex ikke bare skal være prestasjons og resultatsorientert, men det skal være rom for kos og intimitet. Når det er sagt så er jeg enig i at noen menn kan ha godt av å gjøre øvelser for å øke utholdenheten i senga, ikke bare for partnerens del men også for sin egen. Kan man holde ut lenger så øker man ikke bare kjærestens nytelse, men ofte også sin egen. Selv har jeg brukt følgende teknikker med sukess: "Edge" øvelser som nevnt tidligere i tråden, dvs. at man onanerer til man nesten kommer, og så stopper opp for deretter å onanere og stoppe igjen. Dette gjør man noen ganger før man onanerer helt til utløsning. Etterhvert greier man også å gjøre det ganske mange ganger før man "trenger" å komme. Pc muskel øvelser. Dette er den samme muskelen som man bruker for å holde igjen "urinstrålen". Øver man opp denne, så kan en mann trene seg opp til å stanse utløsningen og noen klarer også å fortsatt ha orgasme men uten uløsningen. På denne måten kan man komme gang på gang uten å miste den seksuelle prestasjonsevnen. Men dette krever mye trening, det beste er nok å starte med å "bare" holde igjen når man merker at man nærmer seg utløsningen. Ulike trykkpunkter som kan brukes for å stoppe utløsningen. Dette er teknikker som kjæresten kan hjelpe med underveis. Ved å f. eks trykke bestemt rett under penishodet og i området mellom ballene og anus (perineum) så kan man stanse utløsninga. Videre finnes det også kremer som kan smøres på penishodet som setter ned følsomheten litt. Det kan være verdt å prøve, men jeg anbefaler nok likevel å øve opp den "naturlige" utholdenheten. 1
Gjest Marregutt Skrevet 8. oktober 2011 #14 Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det tipset var såpass genialt, at det bør du få all ære for. jupp
DeLorean Skrevet 8. oktober 2011 #15 Skrevet 8. oktober 2011 Start og stopp trikset funker som fy for meg. Hadde sex i nesten to timer pga. det. Jeg kan komme også riiimelig fort. Det er ikke unormalt. Når madammen er veldig trang i tillegg så blir det ikke bedre heller...but I love that indeed
Jente15 Skrevet 8. oktober 2011 #16 Skrevet 8. oktober 2011 Kjæresten min varierer litt, men han kommer ikke veldig fort. Vi har vært sammen i over et år, men jeg husker godt i begynnelsen av forholdet vårt at han kom veldig kjapt. Jeg mener selv at dette er en trenings-sak, men jeg er ikke helt sikker på hvordan dette fungerer. Han burde forske ut litt på egenhånd, holde over "streken" før han når punktet. Etter gjentatte ganger vil dette ha litt effekt. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #18 Skrevet 1. februar 2012 Jeg foreslår at TS øver seg på å komme fortere. Orgasmer bør bejubles og framelskes. Ikke undertrykkes. Mange menn som har kjørt disse undertrykkelsesteknikkene oppdager over tid at de mister evnen til å få orgasme. Derfor bør man ikke gjøre slikt.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #19 Skrevet 1. februar 2012 Han kommer etter max 2 min. Sist jeg sjekket er ikke 2 min noen sekunder. 2
Horge Skrevet 1. februar 2012 #20 Skrevet 1. februar 2012 Kan ikke du onanere ham? Dette høres ut som det beste alternativet, og det må jo være gøy for begge parter. Det tar neppe lang tid heller, rykter skal faktisk ha det til at det tar maks to minutter per runde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå