Gå til innhold

Grøss og gru


corrado

Anbefalte innlegg

så har jeg hørt at Don't be afraid of the dark skal være bra men har ikke fått til å lasta den ned ennå...

:cool: Enjoy ;)

Den var en skuffelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

filmer jeg synes er bra er:

- the decent 1 og 2 (vil si at disse filmene er mine favoritter).

- the hills have eyes 1 og 2

- fritt vilt filmene (dog synes jeg ikke nr 2 var noe særlig...)

- saw filmene (er litt fan av slaughter movies)

- i am legend (tror den går under thriller men søren så skummel til tider!

- when a stranger calls (skummel men ikke av den grusomme sorten, bare ekstremt spennende)

- wolf creek (skikkelig skikkelig grusom film!damer som blir hengt opp etter veggen som pynt og slaktet på krok som dyr, brekt ryggraden på slik at de er beviste men ikke i stand til å røre seg og slikt, jeg ville ikke sett filmen igjen om jeg hadde fått betalt for det, bare pga de grusomme scenene, litt hostel-aktig, i slutten av filmen får du beskjed om at filmen er basert på en sann historie....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet, jeg synes heller ikke det er mye å skryte av for tiden :( Det skal jo noe til for å overgå og toppe alle de bra grøsserne som har vært... Bare ser fram til en kjempeoveraskelse snart jeg :popcorn:

Ja, samme her. Jeg har nesten utelukkende sett drama om dagen, for hver gang jeg prøver meg på en skrekkfilm for tida, så kan jeg synes filmen er lovende helt fram til slutten og sitte igjen med "Ehh?".

Insidious var vel en av de bedre nyere, men var ikke helt imponert.

Hvor blir det av filmer av samme kvalitet som The Ring, Shutter, The Others, The Messengers, The Orphanage, The Shining, Amty Ville Horror, Pans Labyrinth, The Grudge og andre i den gata der? (Har sett så mange at jeg husker jo ikke navnet på mer enn en liten prosent av filmene.)

Ja, jeg har altså en stor forkjærlighet for spøkelsesfilmer/haunted house-filmer, men de må ha en god story også, samtidig som jeg gjerne vil ha scener som får meg til å nærmest hoppe bak sofaen for å gjemme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...