*Sinnataggen* Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Som emnetittelen sier, så har vi sterk vekst av overfallsvoldtekter og voldtekter i Norge. Jeg tør ikke engang tenke på mørketallene. Jeg er mann selv, og tar meg selv i å tenke ofte på dette, da jeg virkelig skulle ønske kvinner skulle slippe å måtte bli utsatt for slikt. jeg er ikke interessert i fotball, jeg skrur heller av tven. så mye er jeg interessert i politikk. Men jeg prøver å følge litt med. Det er en klar sammenheng med innvandring og økning i voldtekter. det også være brutaliteten ved overfallsvoldtekter. det ser ikke ut som noen er klar for å prøve å gjøre noe med dette. Er det meningen at kvinner skal gå rundt å ha det slik? Hva er dine tanker rundt dette?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Veldig masse er falske annmeldelser. Ofte av kvinner som er hevngjerrige, eller som har et behov for å bli hørt, ja vi har alle behov for oppmerksomhet, men noen velger gale måter for å oppnå det. 3
*Sinnataggen* Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) tror du at det er masse falske anmeldelser av overfallsvoldtekter der jentene kommer til legevakt eller blir hentet i ambulanse med sår og bruddskader opprevne klær og i en tilstand av panikk og fortvilelse? klart det er jenter som later som de voldtatt for å få oppmerksomhet, men man kan ikke si at det er derfor det er så markant økning. det blir å lukke øynene og skylde på jentene selv. det mener jeg er feil. Endret 6. oktober 2011 av solosuper10 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 tror du at det er masse falske anmeldelser av overfallsvoldtekter der jentene kommer til legevakt eller blir hentet i ambulanse med sår og bruddskader opprevne klær og i en tilstand av panikk og fortvilelse? klart det er jenter som later som de voldtatt for å få oppmerksomhet, men man kan ikke si at det er derfor det er så markant økning. det blir å lukke øynene og skylde på jentene selv. det mener jeg er feil. Det er ikke så ofte dette skjer, det er bare media som fokuserer mye på det.
Knirke Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Det jeg synes er mest skremmende at så mange avfeier overfallsvoldtekter -og ran, som en naturlig del av en storby... Og vår egen justisminister sier at mer politi i gatene ikke har noen hensikt... Uansett grunn til grusomhetene, så må jo noe gjøres! Men jeg er redd det må et eller flere dødsfall til før politikerne våkner .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå