AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Hei. Jeg er gravid, men altfor tidlig til at jeg vil dele med det alle. Skal på fest i helgen og må fake at jeg drikker (drikker jeg alkoholfritt lukter de fleste lunta med en gang - det er liksom ikke meg på fest). Så - jeg tenkte da på om jeg skulle ta rød saft og ta litt rød konditorfarge i, og helle i en tom vinflaske med skrukork...... Rødvin?? Vil det funke? Vil det smake ekkelt?
frkrufs Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 ville heller satsa på å kjøpe noe alkoholfritt fra polet og helt over, konditorfarge smaker pyton ! lykke til
Mayah Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Solbær- eller blåbærsaft kan se veldig dyprød ut, kanskje det kunne funket?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Mye enklere å bare kjøpe alkoholfri vin og helle over på den andre vinflasken ja.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Takk for råd - Alkoholfri vin er klart det enkleste - men de smaker pyton Men kanskje jeg skal prøve noe blåbær eller tyttebærsaft ja
Rosebud Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg gjorde det trikset med antioksidantjuice med skogsbærsmak, altså ingen konditorfarge (smaker ekkelt!). Ingen avslørte meg, en smakte tilogmed (riktignok litt utpå kvelden), uten å lukte lunta Bedre med noe som faktisk ligner i fargen, smaker godt og i tillegg er sunt Endret 7. oktober 2011 av Rosebud
Frk. Belle Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Manajuice (blå) er et tips jeg har fått av en kolega.Er visstnok veldig likt i fargen som rødvin
Gjest mari kontrari Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg ville kjøpt druejuice eller alkoholfri vin - med saft og konditorfarge kan du fort ende opp med at det ser rart ut = "vinen din ser litt merkelig ut, er du sikker på at den er som den skal. La meg smake, kanskje det er noe feil med den."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå