Gå til innhold

Blow job med isbiter og varm te

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har lyst til å sprite opp suginga i heimen litt, og har hørt at mange liker at man veksler mellom varmt og kaldt. Men hvordan gjøre dette? Hva starter man med? osv osv osv.

Noen som har noen erfaringer og kan fortelle hva de liker/hva typen liker?

Takker! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt om faktisk :S Mye nytt man lærer ser jeg

Skrevet

Har ikkje prøvd med kald og varm drikke, men har prøvd med nypussa tenner og diverse typer drops. I følge min samboer har det gitt ein pirrande, kjølig følelse, som har likte veldig godt.

Men har tenkt å prøve med varm og kald drikke, kan gi ein tilbakemelding når eg har det :)

Har og høyrd at drikke med bobler og kullsyre skal vere interessant ;)

Skrevet

Det er ikke akkurat innviklet - bare å ha en kopp med noe varmt og et glass med noe veldig kaldt ved siden av deg og ta en slurk annenhver gang. Hold drikken i munnen litt ekstra lenge før du svelger så temperaturen får tid til å forandre seg. Du kan selvsagt ha isbiter eller varmt vann i munnen mens du suger også, men det er det ikke alle som liker, kommer helt an på hvor følsom han er.

muesli_5 - bobler og kullsyre funker som bare det, men sikkert lurt å holde seg til farris. Champagne kan visstnok brenne noe jævlig.

Skrevet (endret)

har prøvd med både champagne og mineralvann, ingen klaging der akkurat. Kan tenkes at om man har et lite sår eller liknende på pikken at syren av vinen kan svi litt? Uansett, ikke gi kaffeblowjob, kjæresten sølte kaffe i fanget en gang (ikke særlig varm) og klødde og sved en god stund etterpå :(

Endret av edderkoppdame
Skrevet

muesli_5 - bobler og kullsyre funker som bare det, men sikkert lurt å holde seg til farris. Champagne kan visstnok brenne noe jævlig.

*stikker på butikken for å kjøpe Farris* :lur:

Skrevet

Heldig type du har Muesli ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...