Gå til innhold

Hva heter avataren min..?


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Har hatt den ganske lenge og synes den er kjempesøt! :D Fant henne tilfeldig og lurer på: Hva heter figuren egentlig? Har hun i det hele tatt et navn? Noen som vet...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Takk for hjelpen, Bluebird! :D

Har skikkelig sansen for hun derre Pucca! Og endelig fikk jeg vite navnet - så nå får jeg ro i sjelen etter å ha lurt på det veldig lenge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Har forresten leitet litt rundt på nettet i dag for å finne sider med min (nå navngitte) avatar-heltinne Pucca, og fant mye rart, blant annet denne siden. Og jeg fant mange sider der man kan kan bestille alt fra klistremerker og notatbøker til vesker og t-skjorter med Pucca på. Gjett hvem som har lyst å shoppe litt! :wink: Er litt barnslig jeg da, men jeg har virkelig fått sansen for denne figuren! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte t-skjorte med pucca på VeroModa nå i høst.

Og så har jeg en rød veske med pucca på. Den er kjøpt i en bokhandler.

Har også sett pucca i lekebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Jeg kjøpte t-skjorte med pucca på VeroModa nå i høst.

Og så har jeg en rød veske med pucca på. Den er kjøpt i en bokhandler.

Har også sett pucca i lekebutikker.

Har nå faktisk sett Pucca i et par Nordli - butikker (bokhandlere) her i Bergen! Men bare skrivesaker, brevpapir, adressebok og notatbok så langt.. Skal ut og shoppe i morgen, da skal jeg sjekke ut lekebutikkene! :D

Og ja - jeg så en jente med Pucca-topp for et par måneder siden (Kanskje det var Bluebird? :)), da var det like før jeg gikk bort og spurte hvor hun hadde kjøpt den - men den kom sikekrt fra Vero Moda. Har ikke vært så mye på shopping i høst, så den er gått meg hus forbi... *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del Pucca-ting i Kina når jeg har vært der, og ble ganske så paff når jeg kom hit hjem igjen og så at "alle" gikk rundt med henne over alt... Her har jeg hatt henne med hjem fra andre siden av jordkloden, fra der hun kommer fra... og så kjøper dere henne hvor-som-helst her hjemme! Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Huldre-Lise, har vært litt misunnelig på den hoftevrikkende Pucca avataren din ja :ler:

Jeg har forresten saumfart internet for å finne Pucca t-skjorte! Dessverre fins de bare i mini str. (også på nettet). Jeg har prøvd slike de selger på Pucca-siden både i Oslo og København - største str. er medium (som omtrent tilsvarer en vanlig XS/S) :roll: På Norli i Asker har jeg akkurat sett en god del Pucca ting, bl.a. noen vesker og lommebøker. Tenkt å handle litt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja - jeg så en jente med Pucca-topp for et par måneder siden (Kanskje det var Bluebird? :))' date=' [/quote']

Min Pucca-topp ligger faktisk ubrukt i skapet. :briller:

Har du prøvd å søke på pucca på ebay?

Ja, de er litt små.. Min er medium, men veldig trang.

Det finnes i hvert fall nok av andre Pucca-ting å velge i.

Her er en liste over butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...