Gå til innhold

Sliter heftig med å ta initiativ

Fremhevede innlegg

Gjest Miss_sunshine
Skrevet (endret)

.

Endret av Miss_sunshine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den mest praktiske (og kanskje deiligste?) måten å gjøre det i en bil er hvis han sitter i baksetet og du trer deg oppå ham...namnam

Skrevet

Siden dere er kjæresten, så er det ingenting i veien for at du kan være så direkte som du bare vil. Du kan feks spørre om han finner et rolig sted hvor dere kan parkere, og deretter be han hoppe inn i baksete med deg? :)

• Liker 1
Gjest Miss_sunshine
Skrevet (endret)

.

Endret av Miss_sunshine
Skrevet

Hva har han gjort?

Skrevet

eller på utesteder?

Nei gud, vær så snill.

Dessuten: jeg har vært utrolig mye ute i mitt liv, i mange byer og i mange år, og jeg har aldri opplevd at det har vært så kort dokø/så mange doer at det ikke har vært et problem hvis noen okkuperer en do for å ha sex. Dessuten er det trist.

Gjest Miss_sunshine
Skrevet (endret)
På 7.10.2011 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Endret av Miss_sunshine
Gjest Miss_sunshine
Skrevet (endret)
På 7.10.2011 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Endret av Miss_sunshine
Skrevet

Du er bare nødt til å gjøre det slutt. Han er en drittsekk og ingenting å samle på.

Kjenner jeg blir forbanna når jeg leser det du skriver. :kjefte:

Kvitt deg med ham fortere enn svint!!!!

• Liker 3
Skrevet

Du er bare nødt til å gjøre det slutt. Han er en drittsekk og ingenting å samle på.

Kjenner jeg blir forbanna når jeg leser det du skriver. :kjefte:

Kvitt deg med ham fortere enn svint!!!!

Må også spørre deg, hvis jeg får lov; hvor gammel er du?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjære deg, du fortjener bedre enn det der... :)

edit: Og jeg forstår godt at faren din ikke vil ha den dusten i huset sitt.

Endret av Status Quo
  • Liker 3
Skrevet

Blant annet planla han sex med ei annen jente, og dro for å møte henne.. Men hun lurte han bare, hadde ikke hun gjort det så hadde han vært utro. Og han sier konstant at jeg må gjøre noe med kroppen min, endre på hvordan jeg er, osv, fordi jeg ikke er bra nok.. Han sier også hele tiden at eksen hans var bedre enn meg.

FOlk sier jeg bør gjøre det slutt med han, men klarer ikke helt det heller, er mer opptatt av å gjøre han fornøyd så jeg faktisk har noe å stille opp med ..

Selvtilliten din vil nok ikke øke, men heller dale sakte men sikkert mer og mer nedover, om du fortsetter å være sammen med denne gutten. Det skal ikke være slik i et forhold.

For meg høres det ut som du er sammen med han fordi han har overbevist deg om at du ikke kan få bedre. Men jeg har sett slike forhold flere ganger (fra utsiden), og den som blir psykisk mishandlet får det mye bedre når h*n kommer seg ut av forholdet.

Du må bare innse at det er det som må til. Jeg har flere venner som ser tilbake på gamle og psykisk voldelige forhold, og ler/gråter av hvor tåpelig det var. De tenkte ikke noe særlig over det når det pågikk, da var det bare slik det skulle være...

Slå opp og finn deg en som liker deg, og ikke bare er sammen med deg for å ha noen å kontrollere.

• Liker 2
Gjest Miss_sunshine
Skrevet

Må også spørre deg, hvis jeg får lov; hvor gammel er du?

Jeg er 16.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er 16.

Uffameien, du er så ung og starter kjærlighetslivet ditt med å være sammen med en som trykker deg ned. Om du ikke kommer deg vekk fra han kommer dette til å prege deg i så stor grad at du kan komme til å slite med det i mange år.

Du skal ikke endre deg for å gjøre han mer fornøyd. Han er drittsekk mot deg som sier sånne ting, og du skal ikke finne deg i det!

Du er ung og har hele livet foran deg. Ikke kast bort tiden din på å være i et forhold som bryter deg ned og knekker selvtilliten din.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Blant annet planla han sex med ei annen jente, og dro for å møte henne.. Men hun lurte han bare, hadde ikke hun gjort det så hadde han vært utro. Og han sier konstant at jeg må gjøre noe med kroppen min, endre på hvordan jeg er, osv, fordi jeg ikke er bra nok.. Han sier også hele tiden at eksen hans var bedre enn meg.

FOlk sier jeg bør gjøre det slutt med han, men klarer ikke helt det heller, er mer opptatt av å gjøre han fornøyd så jeg faktisk har noe å stille opp med ..

Du kaller ham kjæresten din? Våkn opp. Denne gutten er ingenting for deg.

Skrevet

Du kaller ham kjæresten din? Våkn opp. Denne gutten er ingenting for deg.

Jepp. Å dette viser jo atter en gang at det har ikke noe å si om du er en drittsekk, oddsene om noe ØKER da at jenta blir hos deg. Sikkert mange grunner, fordi det blir liksom mer å streve for. Vet selv fordi jeg fikk i tryne at jeg behandla exen som dritt, etter 2 år, mens han før meg behandla henne som ei hore. Dette vet jeg.

Da spør du deg selv.. må jo være at det er noe i det. Jeg må le. Nesten som dere får skylde dere selv. Det verste er at det er jo sikkert samme forklaring på hvorfor dere ble tiltrekkt/ble sammen med drittsekken til å bynne med, fordi han var en drittsekk. Så jeg synes egentlig ikke synd i dere. Men nå er du veldig ung da, så jeg klandrer deg ikke.

Dump jevelen, så føler du deg bedre med deg selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...