Gjest care Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvorfor hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. desember 2003 #3 Del Skrevet 4. desember 2003 Dagboka :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. desember 2003 #4 Del Skrevet 4. desember 2003 JEG VET!!! :o Savner'n allerede.. Og vi må jo få høre hvordan det går med loftet til slutt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 4. desember 2003 #5 Del Skrevet 4. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. desember 2003 #6 Del Skrevet 4. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. desember 2003 #7 Del Skrevet 5. desember 2003 Hehe... Det ble rett og slett for tidkrevende. Tok tiden på en dagbokrunde og det tok over en time. Kanskje jeg starter en ny en gang, vi får se. Skal nok helt sikkert klare å få gitt en oppdatering på loftet innimellom. Akkurat nå har det vært stillstand. Jeg har vært på seminar om oppvekstmiljø og mannen har dratt ungene med på juleverksted og diverse. Men i helgen regner jeg med storinnsats og håper at malingstrien er påplass på mandag slik at jeg kan male i uken som kommer. Det blir hesbles med minstemann sin bursdag på mandag, to bursdagsbesøk for de store og en juleavslutning i tillegg til svømming og håndball. O jul med din glede.... Nå er det jobbe, jobbe, jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå