AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Kan du knyte slips? Hvordan gjør man det?
Gjest Apophis Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 http://www.rosenvold.no/html/slipsknute.htm
Mr.Omg Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Nja, sånn passe. Bruker slips så sjeldent at jeg nesten glemmer det for hver gang Men jeg liker Windsor-knuten best LINK 1
Nevian Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Måtte gå med det hver dag i militæret så jeg lærte det fort der
Gjest *smak* Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Nei og det verste av alt er at ikke sambo kan heller.. Så han har ferdig knytta slips i skapet he he
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Pappa lærte meg det da jeg var liten. Jeg var kjempenysgjerrig på alt og ville alltid vite hvordan ting ble gjort. Jeg hadde heldivis en skjønn og klok pappa som forklarte og viste alt jeg lurte på. Han var født i dårlige kår og fikk derfor ingen utdanning og han var veldig opptatt av at vi barna skulle være vitebegjærlige og like å finne ut av ting. Så derfor kan jeg knyte slipsknute. Var ikke det en fin historie? 1
Gjest Doh Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg kan Lærte meg det på ungdomsskolen (hadde slipsdag). Og så brukte jeg slips da jeg jobbet på McDonald's. Liker å gå med slips jeg
Chiyo Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg kunne det. Faren min lærte meg det en gang når jeg var ungdom, men ikke nå lenger.
katinkatinka Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 Ja. Tror faktisk flere kvinner enn menn kan knytte slips.
Gjest MorAase Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, men tillater kun meg selv å knyte full windsor.
Tullamore Dew Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, jeg kan Windsorknuten, det er også den fineste.
Gjest Raindrops Skrevet 15. oktober 2011 #13 Skrevet 15. oktober 2011 Ja, men jeg kan bare den aller enkleste knuten i hodet. Kanskje på tide å lære noen nye.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 Ja! Tror de fleste kvinner kan det :-) Vi må jo fikse det for våre menn når de står der i dressen å ikke får dettil :-)
Gjest Badabing Skrevet 15. oktober 2011 #15 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg kan knyte Windsor-knuten jeg også. Jobbet som ekstrahjelp på eldrehjem og et år jobbet jeg dagvakt på julaften (dette var før tilgang til internett var allemannseie). Spurte hun andre som var på om hun kunne hjelpe meg å knyte slipset til en av de eldre mennene, men hun visste heller ikke. Jeg holdt på i sikkert en halvtime, og til slutt hadde jeg fått det til. Knotet så fælt den gangen at jeg lærte meg det ordentlig, så nå kan jeg hjelpe samboeren min også
Mr.Omg Skrevet 19. oktober 2011 #18 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, men tillater kun meg selv å knyte full windsor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå