Gå til innhold

Dine nylige tabber?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag klarte jeg å ringe på døra til en nabo, nøkkelen virket ikke. Jeg prøvde fortvilet. Naboen lukket opp og sa at du bor jo i etajsen over og ikke her...

Aha, men hvordan vet du det...

Pinlig.

I tillegg er jeg kanskje blitt forelsket igjen, men er skeptisk til romantiske opplevelser, sex er ok, men farlig å leke med.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går la jeg nøkkelkortet mitt på rommet mitt, og så smelte døra igjen og låste seg. Ikke moro når man er dritings og må vente i noen timer på at noen skal komme å låse opp.

Skrevet

igår rapte jeg høyt i kantinen på jobb...var så avslappet og følte meg hjemme :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg åpnet en dør der det var noe foran som jeg ikke var helt klar over, så jeg smelte hodet på døren. Det gjorde ganske vondt.

Og i går klarte en jeg går på fhs med og jeg å krasje i hverandre.

• 2 måneder senere...
Skrevet

jeg satt hos min far, men glemte at han var der fordi han var så stille. så jeg slapp en fis så det dundret. ble lettere flau da jeg kom på at han satt bak i sofaen. jeg satt med ryggen til

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Gjest Leopard
Skrevet (endret)
:sjenert: Endret av Leopard
Gjest Applecore
Skrevet

Var i butikken med mannen min og faren min, og jeg var forferdelig sliten, så jeg endte opp med å nærmest henge over handlevogna som en våt klut mens jeg var helt i min egen verden, og plutselig kom det en fyr og lurte på om jeg ikke hadde tatt feil handlevogn...

Det var ikke mine varer som lå i den kurven nei :flau:

• Liker 2
Skrevet

Jeg bestilte flybilett utpå nyttårsaften for jeg skulle hjem 1. nyttårsdag. Klarte å bomme med tre måneder på bestillingen... Fikk til en busstur da, og lang busstur er ganske ubehagelig når man er skikkelig fyllesjuk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten skal til London i sommer, og etter litt om og men fikk jeg overtalt han til å være med på musikal.

Jeg fikk tak i billetter på første rad, de var dyre, men definivt verdt det. Lykken var ikke fullt så stor da kjæresten påpekte at jeg hadde kjøpt billetter til uken etter vi er der og at det ikke finnes muligheter for å refundere dem.

Skrevet

Jeg svarte på en melding(jeg er snill) :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...