AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg stoler ikke på noen lengre, det er også inkludert meg selv. En stund tilbake hadde jeg et langvarig forhold som tok slutt når han fant ut av at jeg var utro. Hadde faktisk vært det i ganske mange mnd også. Kvalmt? Så klart jeg vet jo det, men det var vanskelig å slutte når det er så spennende. For ja, det var akkurat det, det var, det var kjempe spennende. Forholdet mitt var kjedelig og jeg er ikke flink til å si ifra at jeg ikke har det bra. Lettere er bare å såre og være slem!!!! Uansett han jeg var utro med var også sammen med noen på sin side, han var gift og sa at han var veldig forelsket i kona si, men hvordan kan du være utro da?!! Så ja, veldig mange mennesker som ble såret som overhode ikke fortjente det. Og jeg angrer som bare det, nesten hver eneste dag. Ikke det at jeg mistet han jeg var sammen med, men fordi det har endret meg som menneske. Man gikk over en grense som jeg kunne ønske at jeg aldri hadde krysset. Såre andre mennesker på den måten gjør meg helt satt ut, hvordan kunne jeg??? Men saken er vel den nå at jeg har funnet meg en ny kar, men problemet er vel at jeg stoler verken på han eller meg. Virker som ingen har respekt for forhold og kjærlighet lengre. Tenker noen ganger at det er lettere å gjøre det slutt for da trenger man ikke å såre hverandre i det hele tatt. Jeg er ikke en person som snakker om følelser eller mine tanker om forhold, men merker faktisk at dette plager meg. Jeg har snakket med kjæresten min om dette, for første gang i mitt liv har jeg faktisk snakket med den jeg er sammen med om mine tanker om dette. Er det noen som har vært den "fæle" i et forhold, men har kommet seg igjen og blitt et normalt "snilt" menneske i et nytt forhold? Kan man virkelig begynne å stole på mennesker igjen eller er man "bruised for life"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå