Gå til innhold

Sotengelens Dagbok


Sotengelen

Anbefalte innlegg

Da skal jeg offisielt starte en dagbok...

Kort om meg selv først:

23 år og i et meget lykkelig forhold med min kjære. :rodmer:

Jeg har en deltidsjobb som føles som en heltidsjobb :P

Vi har en hund som er den største koseklumpen du kan tenke deg. På fritiden så elsker jeg å lage mat , fotografere, se film, høre musikk , trimme og lese bøker.

Husarbeidet går fort sålenge jeg har musikk å synge høyt sammen med.. (forutsatt at jeg er alene hjemme) :jepp:

Nå har jeg og min kjære veldig lyst på å få en liten ankelbiter så derfor sluttet jeg med pillen for litt over 2 mnd siden nå.

Så vi har allerede vært igjennom PP1 uten resultat. vet man ikke bør forvente treff første perioden, men likevel har man jo håp.

Men... vi prøver videre og håper på bedre hell neste gang *krysser fingrene*

Ellers så er jeg livende redd for å være steril. Har ingen grunn til å være redd for det, men dette er iallefall noe jeg tror at mange andre også er litt redd for. Så jeg håper det nå en dag snart kommer en test som viser hvor dum jeg egentlig er :sukk:

Akkurat nå er jeg midt i TR, noe som jeg jo håpet å unngå. Men når den likevel kom var det kjempegod taiming. For om 14 dager skal vi flytte inn i ny leilighet. Og da er vi jo klare til å innvie den :lur: *knis*

Så nå for tiden går jeg og planlegger hvordan jeg skal henge bilder og alt slike småting som jo må på plass :D *gleder seg*

Kommenter gjerne min dagbok etterhvert :) kjempekoslig det :D

Ha en fin-fin onsdag alle sammen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Hilser på i boka di :vinke:

Var så hyggelig da jeg fikk en besøkende i min egen dagbok, så jeg tenkte jeg kunne bringe det videre til en annen med ny dagbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status : natt til Fredag og har fremdeles TR. Kjøpte meg idag kjempefint etui fra libresse til å legge mine jentesaker i.. med sommerfugl på.. koselig :biggrin: Når man først skal ha dette styret kan man jo ha litt søte oppbevaringsplasseer å ha de i :) Ob-eskene er jo ikke så veldig pene og drasse med seg i en veske om man skal ut på noe spesielt.

Idag har korsryggen min nesten tatt livet av meg. tror iallefall at den har en slags vendetta imot meg slik den oppfører seg. Heldigvis har jeg fri på lørdag så jeg kan få hvilt den litt da :)

Min kjære fortalte meg idag at vi skal få oss akvarie når vi skal flytte :D koselig med fisker. Er jo så mange fine sorter :D

noen som har noen forslag til fine fisker ? ?

Men nå skal jeg legge meg litt neppå å se om kroppen vil sovne litt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Da hadde jeg blitt lei av perioder som kom når jeg virkelig ikke ville ha de og ventetiden ble så lang.. MEN så plutselig IKM :D og POSITIV graviditetstest :hoppendeglad::hjerte:

Har vært på min første legetime der jeg tok alle mulige prøver osv.. Og jeg fikk se mitt pitte lille nurk inni magen min :hjertesmil:

Med de beste og skjønneste hjerteslagene EVER !! De slo så fort... helt fantastisk å se... !!

Ble lixom så mye mer virkelig når man fikk se at det finnes noe virkelig inni der... ikke kun to streker på en test lixom... Blir noe helt annet :) :)

Er idag 10+ 1 på veg.. men nurket er 9+2.. Så tror jeg heller følger nurkets alder på når det er gått 12 uker.

Er helt i himmelen og gleder meg til å begynne å se på klær...vogn seng osv osv... Og ikke minst å fortelle d til folk !!!

Har kun fortalt d til min mor,far og bror og samboerns søster enda..

Svigerfamilien får ikke vite noe før vi vet nurket kommer fram trygt. Får de vite d havner det på tryneboka samme dag... :sjokkert:

ER SÅ LYKKELIG :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...