liv Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 Er det noen av dere som spiller E&B? Morro men avhengighetsskapende spill der en er i verdensrommet..
Catzy Skrevet 4. desember 2003 #2 Skrevet 4. desember 2003 Gjør ikke, men kjenner andre som gjør. Hadde tenkt til å begynne etter å ha spilt "ferdig" Anarchy Online (til lvl 200), men nå ser det ut til at Horizons kanskje er et bedre alternativ. Hvis jeg får tid til å spille noe særlig online spill på en stund, da. Catzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå