AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har fått en hard, veeeldig vondt kul ved skjeden, "mellomkjøttet" om jeg har forstått riktig. Denne har jeg hatt i over en uke nå, og begynner å gjøre så vondt at det gjør vondt å sitte, og jeg klarer såvidt å tørke meg etter å ha gått på do. Truser er også veldig vondt. Den er i samme farge som resten av område, og har ingen hvit prikk slik som kviser, betente hårsekker osv. Prøvde å ta på den men det gjør så utrolig vondt, også prøvd å såvidt trykke litt for å se om det kom ut noe, men det gjorde det ikke. Er det noen som vet hva det kan være? Jeg er skikkelig redd, og har kjempevondt.
vinterspeil Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Det er sikkert en underjordisk kvise/byll. Neppe noe å bekymre seg over.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Steriliser en nål (med lighter), stikk (langt nok inn, ikke være pingle) og press som faen mens tårene triller! Om det ikke hjelper tar du en tur til legen Vil gjerne høre om du fikk noe ut
Gjest odisi73 Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er 110% sikker på at det er en fettkjærtel eller hva det nå heter. Gå til legen så får du en krem som heter Fusidin og den forsvinner. Jeg har selv hatt det noen ganger og de kan komme igjen sådet er greit å ha kremen i bakhånd å smøre det på med en gang du merker noe
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 TS her, jeg synes ikke det ligner på en byll:-( Men kanskje! Det svir dessuten litt i underlivet.
toppris123 Skrevet 13. april 2013 #7 Skrevet 13. april 2013 Hei! Jeg har også en stor, hard og vond kul på venstre side av skjedeåpningen... Fant du ut hva dette var? Gikk det over av seg selv? Kan jeg prøve å stikke hull på den?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #8 Skrevet 13. april 2013 Jeg bruker å få sånne til stadighet, viser seg at det er kviser som blir betente. Ville ikke stukket hull på den, la den åpne seg selv. Ha på truseinnlegg, kan komme litt verk ut. Anonym poster: 38c14bfeda8f246519f46450897df0cd
toppris123 Skrevet 13. april 2013 #9 Skrevet 13. april 2013 Jeg bruker å få sånne til stadighet, viser seg at det er kviser som blir betente. Ville ikke stukket hull på den, la den åpne seg selv. Ha på truseinnlegg, kan komme litt verk ut. Anonym poster: 38c14bfeda8f246519f46450897df0cd Hvor lang tid tar det før det går hull på den da? Utrolig vondt å både sitte, ligge og gå... Uutholdelig å f.eks nyse.. Har lest litt om bartholinitt, og synes det likner på det. Men finner ingen steder om det er OK å stikke hull selv...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå