Gjest Popelka ulogget Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 Jeg ergrer meg noe innmari over Hotmail. I hele dag har jeg prøvd å sende mailer - jeg skriver melding, legger ved noen bilder, trykker på "send" - og vips, meldingen blir tom for tekst og sendes av gårde helt blank! Hvorfor?! Det skjer igjen og igjen! Jeg fatter ingenting - noen som har hatt det samme problemet?
Imax Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 Bruker ikke hotmail, så jeg kan ikke forklare det. Men jeg bruker en annen webmail, og noen ganger har jeg skrevet så lenge at den har klart å kaste meg ut, og vips! er alt jeg har skrevet borte. Så et tips: Når du har skrevet ferdig mailen trykker du ctrl+A (marker alt) så ctrl+C (kopier) før du sender. Og hvis mailen ikke blir sendt, prøver du en gang til og trykker bare ctrl+V for å lime inn teksten igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå