Poppie Skrevet 16. desember 2014 #6161 Skrevet 16. desember 2014 Jeg pleier å lag en liste over alt jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Og du - bare én dag igjen, det klarer du, bit tenna sammen Jeg er forøvrig ferdig med gråtetokter (tror jeg), og skal bare få ferdig denne oppgaven i dag. Så må jeg lese som fy til eksamen jeg skal ha på fredag. Foreløpig har jeg ikke åpnet boken... Jeg klarer sjelden motivere meg noe særlig siste dag. Den dagen er jeg så SYKT lei, og vil bare bli ferdig. Leser gjerne over litt notater og sånn, men jeg tror ikke jeg har pleid å ha noen stor lesedag siste dag. Tusen takk dere, det hjalp mye med gode ord og erfaringer Jeg hørte ikke på noen av dere, jeg inviterte heller kollokviegruppa over på lunsj, middag og kvelds, så nå gikk de nettopp hjem etter å ha vært her i 11 (!!!!) timer. Vi har grått, ledd, spurt ut hverandre, spist pizza og godis, luftet sorger og frustrasjoner, tatt oss en øl og danset pensum Jeg har aldri kunnet så høy prosentandel av pensum i et fag noensinne, men siden det er muntlig så gruer jeg meg som en hund likevel....15 timer til ferie!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #6162 Skrevet 16. desember 2014 Åh, jeg føler meg skikkelig rar men jeg får så utrolig lyst til å studere når jeg leser denne tråden Anonymous poster hash: 3c29b...575
Gjesten Skrevet 16. desember 2014 #6163 Skrevet 16. desember 2014 Tusen takk dere, det hjalp mye med gode ord og erfaringer Jeg hørte ikke på noen av dere, jeg inviterte heller kollokviegruppa over på lunsj, middag og kvelds, så nå gikk de nettopp hjem etter å ha vært her i 11 (!!!!) timer. Vi har grått, ledd, spurt ut hverandre, spist pizza og godis, luftet sorger og frustrasjoner, tatt oss en øl og danset pensum Jeg har aldri kunnet så høy prosentandel av pensum i et fag noensinne, men siden det er muntlig så gruer jeg meg som en hund likevel....15 timer til ferie! Det hørtes koselig ut! Lykke til på eksamen!
Poppie Skrevet 16. desember 2014 #6164 Skrevet 16. desember 2014 Det hørtes koselig ut! Lykke til på eksamen! Tusen, tusen takk
Gjest Gjest_lakrispia Skrevet 16. desember 2014 #6165 Skrevet 16. desember 2014 Er det noen flere enn meg som er lei av de gamle kjerringene/gubbene av noen eksamensvakter? 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #6166 Skrevet 16. desember 2014 DET ER SÅ JÆVLA TYPISK AT HAN SOM BOR OVER MEG SKAL DRIVE OG GAULE I TELEFONEN MIDT PÅ NATTA NÅR JEG SKAL OPP GRYTIDLIG IMORGEN OG HA EKSAMEN!!!!!! Og ja, kl 12 er midt på natta!!!!!!! Skal man ikke være stille kl 23??? Jævla fitte faen kuksuger drit i helvete mongo!!!! Folk prater jo faen meg hele tida!!! Kommer til å være helt borte på eksamen imårra! Fitte!!!!Anonymous poster hash: 9db0a...9b7 1
Gjest Gjest_lakrispia Skrevet 16. desember 2014 #6167 Skrevet 16. desember 2014 DET ER SÅ JÆVLA TYPISK AT HAN SOM BOR OVER MEG SKAL DRIVE OG GAULE I TELEFONEN MIDT PÅ NATTA NÅR JEG SKAL OPP GRYTIDLIG IMORGEN OG HA EKSAMEN!!!!!! Og ja, kl 12 er midt på natta!!!!!!! Skal man ikke være stille kl 23??? Jævla fitte faen kuksuger drit i helvete mongo!!!! Folk prater jo faen meg hele tida!!! Kommer til å være helt borte på eksamen imårra! Fitte!!!!Anonymous poster hash: 9db0a...9b7 ørepropper
Gjest Gjest_lakrispia Skrevet 16. desember 2014 #6168 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Endret 16. desember 2014 av lakrispia
lillsunshine Skrevet 17. desember 2014 #6169 Skrevet 17. desember 2014 OMG. Jeg har nettopp levert hjemmeeksamen. Fristen er klokka 10.00. Jeg er ikke heeelt fornøyd, tror ikke det blir helt store på denne heller. Jeg tror jeg skal være fornøyd om jeg får en C. Dette har vært et utrolig vondt og lang semester, en eksamenstid som begynte allerede den 13.november med hjemmeeksamen. Før det har det vært kjør med obligatoriske krav. Stor nedtur å jobbe hardt og ende opp med E i det ene faget. Så får vi se hva det blir nå. Nei jaggu. Neste semester blir roligere da. Men jeg er faktisk usikker på om jeg kommer til å forsette på masteren, har ikke helt gått min vei og det har vært hardt. MEN fy faen, nå er det uansett juleferie nå. Kan nesten ikke tro det. Nå må jeg sove, for jeg skal rekke å både pakke ferdig og rydde før jeg drar hjem i morgen ettermiddag. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #6170 Skrevet 17. desember 2014 ørepropper Jeg har ikke :/ Jeg er ikke vant med å bo så tett på folk uansett. Fikk ikke sove i natt, selv om han holdt kjeft etterhvert. Våkna sånn 05.30.. Ga opp, og sto opp. Så sitter og spiller dataspill nå for å kanskje bli litt mer våken. Blæææææ Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
Poppie Skrevet 17. desember 2014 #6171 Skrevet 17. desember 2014 DET ER SÅ JÆVLA TYPISK AT HAN SOM BOR OVER MEG SKAL DRIVE OG GAULE I TELEFONEN MIDT PÅ NATTA NÅR JEG SKAL OPP GRYTIDLIG IMORGEN OG HA EKSAMEN!!!!!! Og ja, kl 12 er midt på natta!!!!!!! Skal man ikke være stille kl 23??? Jævla fitte faen kuksuger drit i helvete mongo!!!! Folk prater jo faen meg hele tida!!! Kommer til å være helt borte på eksamen imårra! Fitte!!!!Anonymous poster hash: 9db0a...9b7 Beklager, men denne posten fikk meg til å le Håper det går bra på eksamen uansett, vet hvordan du har det (bortsett fra at naboen min synger falsk opera). Om 3 timer er jeg igang med muntlig eksamen....eller...om 3 timer har jeg bare 30 minutter igjen av muntlig eksamen. Jeg gruer meg sånn! Drømte at jeg fikk E, og at de var ute etter å ta meg. Tar alle sorgene på forskudd og tenker at jeg får alt det jeg ikke kan... JULEFERIE: Så nært, men akk så fjernt...
Sommernatt Skrevet 17. desember 2014 #6172 Skrevet 17. desember 2014 Det er så rævva at de ikke klarer å legge ut karakterer innen sensurfristen! Hallo, det var en flervalgseksamen som rettes av en maskin, hvor vanskelig kan det være å holde fristen? Sende regning på 40.000 får dere til, men å legge ut karakterer er visst litt for vanskelig. 3
Chizue Skrevet 17. desember 2014 #6173 Skrevet 17. desember 2014 Jeg kunne ønske jeg hadde fotografisk minne... Virker som min bror har det...Du kan gi ham ett random årstall f.eks 1789 og han ramser opp alt historisk som skjedde akkurat den dagen Du kan gi ham ett avansert matte stykke og han løser den på sekunder. Du kan gi ham ett nummer fra den periodiske tabell og han svarer deg tilbake med en gang hvilket stoff det er... Mens jeg har lest de samme sidene, tatt notater om og om og om igjen og klarer ikke å huske en drit fordi hjernen min vandrer til en helt annen plass *grr* (over 2 uker) Jeg har bra hukommelse, men jeg husker ting som jeg aldri kommer til å få bruk for xD Ok...Jeg har klart å huske 2 setninger..Og jeg tviler at de kommer på Tentamen idag Rett og slett fordi jeg koblet de to setningene med Abraham Lincolns død 4 år før...lol
Gjest Gjest_lakrispia Skrevet 17. desember 2014 #6174 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har ikke :/ Jeg er ikke vant med å bo så tett på folk uansett. Fikk ikke sove i natt, selv om han holdt kjeft etterhvert. Våkna sånn 05.30.. Ga opp, og sto opp. Så sitter og spiller dataspill nå for å kanskje bli litt mer våken. Blæææææ Anonymous poster hash: 9db0a...9b7 Den er kjip! Får håpe du klarer å konse på eksamen i dag! spis nøtter og drikk litt men ikke for mye kaffe!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #6175 Skrevet 17. desember 2014 Åhhhh muntligeksamen er så fælt og brutalt Særlig når det er FEM eksaminatorer/sensorer! Det begynte bra, men så gikk det bare nedover og til slutt klarte jeg ikke svare på noe... Håper jeg står Anonymous poster hash: 51b82...47c
Gjest Haaploes Skrevet 17. desember 2014 #6176 Skrevet 17. desember 2014 Levert semesteroppgave! Jeg kunne sikkert skrevet noe bedre, men nå har jeg sett meg så blind på den teksten, og jeg er SÅ lei, at det var ingen vits i å fortsette. Fikk i tillegg sensur på en annen semesteroppgave i dag - takk for en helvetes C. BLÆH. Trodde egentlig at det hadde gått verre, men det er fortsatt bittert. Dette semesteret her har vært helvete på jord. Savner bachelor Men ja - nå er det bare å gå i gang med lesing til min siste skoleeksamen noen sinne som er på fredag. Jeg er så klar for ferie at jeg vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg.
lillsunshine Skrevet 17. desember 2014 #6177 Skrevet 17. desember 2014 Levert semesteroppgave! Jeg kunne sikkert skrevet noe bedre, men nå har jeg sett meg så blind på den teksten, og jeg er SÅ lei, at det var ingen vits i å fortsette. Fikk i tillegg sensur på en annen semesteroppgave i dag - takk for en helvetes C. BLÆH. Trodde egentlig at det hadde gått verre, men det er fortsatt bittert. Dette semesteret her har vært helvete på jord. Savner bachelor Men ja - nå er det bare å gå i gang med lesing til min siste skoleeksamen noen sinne som er på fredag. Jeg er så klar for ferie at jeg vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg. Samma her! Drømmer meg tilbake til 100-nivå.. Og jeg er bare ferdig med første semesteret av masteren.
Poppie Skrevet 17. desember 2014 #6178 Skrevet 17. desember 2014 Min muntlig gikk....meh? Aner ikke. De er skitstrenge, så er glad jeg står. I et annet fag hadde jeg nok fått iallefall C, men i dette faget er en C visstnok en A så jeg forventer ikke akkurat fyrverkeri.
Gjest Haaploes Skrevet 17. desember 2014 #6179 Skrevet 17. desember 2014 Min muntlig gikk....meh? Aner ikke. De er skitstrenge, så er glad jeg står. I et annet fag hadde jeg nok fått iallefall C, men i dette faget er en C visstnok en A så jeg forventer ikke akkurat fyrverkeri. Betyr det at du er ferdig for semesteret?
Poppie Skrevet 17. desember 2014 #6180 Skrevet 17. desember 2014 Betyr det at du er ferdig for semesteret? Jah, endelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå